Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-10-2020 om 20:23
Ik heb een poes en het is me al eens eerder opgevallen dat ze grappig eet, tenminste, vaak pakt ze het eten met haar pootje en stopt het dan in haar bek, dus dat de vloer vóór haar bakje nogal snel vies is snap ik. Maar achter haar bakje (haar eten staat op een dienblad in een hoek tegen een muurtje aan) is het ook vies. Dat muurtje (wit) zit vol spetters van het kattenvoer. Ze krijgt voer uit zo'n zilver zakje. Eerst verdacht ik zoon er van dat hij dat te slordig uit dat zakje schudt maar hij zweert dat hij dat netjes doet, en als ik het hem ook zie doen dan doet hij dat zorgvuldig (zoon is 20 en geen puber meer die zijn moeder in de maling neemt) dus eigenlijk snap ik maar niet hoe dat muurtje ieder keer onder de spetters kattenvoer komt.
Herkent iemand dit?
27-10-2020 om 16:38
Zo wat een frustratie
Ik maak me wel druk hoor hoe slordig die van mij poepen. Die van mij doen dat namelijk allemaal op de kattenbak die ik elke dag meerdere schep.............
Hahaha Elena, die kat van jou hoort dus niet bij het niet-snuggere soort *gier*
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.