Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bonny

Bonny

30-08-2009 om 16:19

Wissellijst 50 x 60 cm

Ik ben op zoek naar een fotolijst/wissellijst van 50x60 cm. Die maat is hier nergens te krijgen (is geen standaardmaat)Op de site van de hema zie ik dat ze die maat wel hebben, maar in alle hema's waar ik keek hadden ze deze niet. Ik heb wel een paar sites gevonden waar ik er een kan bestellen, maar dan betaal je nog meer aan verzendkosten dan wat de lijst zelf kost.
Wie heeft voor mij de gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

30-08-2009 om 16:55

Hema

Dan bestel je 'm toch via de site en geef je aan dat je 'm afhaalt. Doe ik vaak met artikelen die ze in de hema zelf niet hebben, maar die nog wel op site staan.
Kost je niks extra.

Marie L

Marie L

31-08-2009 om 09:11

Of een andere passepartout

Behalve de tip van Brianna zou je ook een lijst in standaard maat kunnen kopen en er een ander passepartout in doen. Is overigens alleen betaalbaar als je zelf passepartouts kunt snijden.

Succes!

50x60!

Beste Bonny,

Ook lang naar op zoek geweest, overal gekeken en uiteindelijk geslaagd bij Leenbakker!

succes

christina

jacci

jacci

01-09-2009 om 12:51

Achter

Toen ik vroeg naar mijn lijst xl omdat ik hem niet zag, bleek ie achter bij klantenservice te staan. Ze hadden in de winkel geen plek voor dat grote ding. Dus misschien even vragen in de winkel zelf, of opbellen, scheelt je weer een ritje. Jacci

Bonny

Bonny

02-09-2009 om 19:55

Gevonden!

Bedankt voor jullie meedenken. Ik heb er een! M'n zus ging naar Utrecht en heeft er een voor me meegebracht!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.