Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Winterjas voor meidenpuber gezocht!

Onze jongste, net 12 en een heerlijke brugpieper, droeg deze winter tot volle tevredenheid een 'oude'winterjas van haar oudere zus. Geen zin om mee te gaan shoppen, en jas paste prima.

Alleen; hij is nu toch echt te klein. Met het fietsen naar school kruipen de mouwen (te) hoog op, hij zit strak, kruipt omhoog... enfin. Ook had ik het briljante idee om hem te wassen. Netjes met tennisbal in de droger, maar het is er als een natte dweil uitgekomen. Hoog tijd voor een andere winterjas dus.
Liefst kopen we er natuurlijk 1 die ze ook volgende winter nog aan kan.

Zit nu al een stief uurtje te googlen maar weinig succes. H&M, Bijenkorf, Esprit, Mexx, Salty Dog, RFG... ik kan niets vinden. Alleen bij de Bijenkorf een leuke van TOmmy Hilfiger; nu afgeprijs naar 140 euro! Oeff, dat vind ik wel veel geld hoor.

Wat we zoeken is een jack, liefst zo'n gewatteerde. Niet al te veel toeters en bellen erop. Capuchon zou fijn zijn. Kleur; geen patroontjes maar zwart, bruin, wit, zilver, grijs.. allemaal prima.

Hebben jullie nog tips?? Anders moet ik morgen alsnog alle winkels af, maar die gang heb ik weekje of 2 geleden ook al gemaakt en niets gevonden

dank en groet,
Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

15-01-2010 om 20:18

Decathlon?

Decahtlon is een sportwinkel met veel wintersportspullen. Met 12 jaar kunnen ze de kleinste damesmaat aan in deze winkel.
Ze zitten helaas alleen bij de Arena en in Zuid Limburg. Online kun je zien wat ze nog hebben. Ze zijn ook op zondag open.

Bij de

Perrysport, Intersport, the Sting, de ski-afdeling van de V en D. Succes, normaal gaat de jas van mijn zoon ook rond deze tijd kapot, het is vaak lastig om dan nog een leuke jas te vinden.

Deze is top en voordelig

plutosport.nl

Veel jassen en zeer betaalbaar, betrouwbaar en snel geleverd. Haal daar alles voetbalspullen voor mijn jongens.

Mama2005

Mare

Mare

15-01-2010 om 21:53 Topicstarter

Hey geweldig wat een tips ik ga ...

... nu meteen de sites even bekijken. Grappig die tips voor sportzaken; had ik idd niet aan gedacht.
Sterker nog; woensdag jl. was ik nog bij Decathlon om wat nieuwe paardrijspullen te kopeb voor dezelfde dochter. Toen wel in dubio gestaan bij de wintersportspullen omdat we plannen hebben om dit jaar met kerst met een groep naar de wintersport te gaan (zie ook draadje bij'Vakantietijd' - we zoeken een leuke accomodatie voor ca. 12 man).

Geen seconde bij nagedacht om daar naar een winterjas/cum ski-jack? te kijken!

Enfin, ik ga eens even op jullie sites speuren. Dank alvast!

Mare

Mare

Mare

15-01-2010 om 21:54 Topicstarter

Brabant is natuurlijk altijd leuk..

.. maar zit er de komende weekenden niet in vrees ik. Wel altijd goed om te weten dat de uitverkoop daar langer duurt; ieder excuus voor een shopping expeditie is welkom

Mare

Mare

15-01-2010 om 22:14 Topicstarter

Net met dochter samen gekeken;

- paar zwarte jassen via twenga; 'te kinderachtig'
- paar jassen die ik wel (erg) leuk vond op kixx.nl, van o.a. Guess (rood) en Replay (limegreen); afgekeurd want (juist) rood e limegreen; het moet zwart zijn, desnoods zilver of bruin
- tips van Plutosport is ook prima, staat een heel goede jas op; maarrr... felgroen.

Ach. Zucht. Oudste is gelukkig door deze fase heen (shopt al jaren alles zelf) maar ineens weet ik deze fase weer. Net te jong om zelf kleding te kopen, althans te letten op de 'verstandige' zaken als goede schoenen, warme jas die goed tot boven dicht kan en zo. Maar zeer goed wetend wat allemaal NIET leuk is, maar geen helder beeld wat het dan wel moet zijn

En al die mooie merkjassen zijn behoorlijk in de uitverkoop. Jammer... maar toch kopen doe ik al lang niet meer; dan is er iedere dag strijd.
Ik zoek nog even door, en anders moeten we toch nog maar even met deze. Maar een goed vest eronder, of als 't even iets minder koud is oplossen met spijkerjack met bodywarmer of zo...

groet!
Mare

Agnet

Agnet

15-01-2010 om 23:19

Hier al gekeken?

Heel veel jacks, ik heb die van mij er ook vandaan.

http://www.aktiesport.nl/zoek/?search=jack&all=1

Dumpstore

wij zijn laatst in een dumpstore geweest voor een nieuwe wintertrui voor mijn man. Gegaan voor een schipperstrui, geeindigd met een fleece, maar ze hadden echt best lekkere dingen (nou ja, lees warm), ook voor kinderen en voor heel schappelijke prijzen!
Ze hadden er zelfs nog schaatsen, alleen geen snowboots meer...
Ook een behoorlijke collectie jassen, en zeker niet voor de prijs die jij noemt. Dus dat zou je ook nog kunnen overwegen.

groetjes,
Jons

En....

op kleertjes.com?

maat 164 (of andere maat), meisjes, winter, soort=jas selecteren, kleur zwart/grijs/bruin/zilver

dan krijg je een zwarte jas van gsis , RFG en een jas van roxy te zien, die misschien wel wat zijn?

Gruffalo

Mare

Mare

16-01-2010 om 19:50 Topicstarter

Ik ben (gelukkig) geslaagd!

Gisteravond tot laat aan het surfen geweest. Uiteindelijk via Wehkamp (koop ik eigenlijk nooit) uitgekomen bij Otto.

En daar; ja hoor, helemaal leuk, deze 2 jassen;
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=aKaGNwRPauWLNE8fs86DX2hF0bGCwdWFJjwN8BSpQTcxPi3e368N8BSpes7tMw==?BundlePage=10&CategoryName=sh9992524&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=OL1_AAABNLcAAAEmY4pNPA.w&ProductPage=0

en

http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=W0qadR-yrWaPc1TgUsWcHXO44l2eg3Ou6lERsg9UctstfDYj7EMRsg9Ut4RnYw==?BundlePage=4&CategoryName=sh9992524&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=E_h_AAABqYYAAAEmkpJNPA.w&ProductPage=0

Heb ze allebei besteld, kunnen we nog kiezen mocht 1 toch tegenvallen, of wat kort zijn of zo. Dochter blij, en ik dus ook want gelukkig weer een winterjas. En met een beetje mazzel eentje die ook de volgende winter(s) nog dienst doet.

Dank voor jullie meedenken. Als 't online niet gelukt was, was ik zeker bij jullie tips gaan kijken. Super!
Los daarvan, ik ben weer een paar erg leuke sites rijker. www.kleertjes.com klinkt als een baby-peutersite maar leuke spullen ook voor tieners!

groetjes,
Mare

Rieke

Rieke

16-01-2010 om 20:39

Leuk

Vooral de zilverkleurige. Even gespiekt dus in dit draadje : ))

Fijn

goed geslaagd zo te zien, ik vind ook vooral de zilverkleurige erg mooi! otto, daar zou ik ook niet aan gedacht hebben.

kleertjes.com daar koop ik regelmatig, ook voor oudste dochter (mt 152).met name in de uitverkoop kun je er nog veel krijgen met een leuke korting.

maar vandaag was ik dus ff aan het kijken voor jou of er nog een jas was.... en ik zag toch zo'n leuk zomerjurkje voor de jongste!!! eigenlijk belachelijk want buiten sneeuwt het. ik kon het toch niet laten, en heb zo'n leuk jurkje met bolerotruitje. heel erg, met dit weer en in januari nota bene... maar ja...

Mare

Mare

24-01-2010 om 20:02 Topicstarter

Jas is binnen en helemaal top, enne gruffalo

kon niet laten om nog eens in alle rust door kleertjes.com te 'bladeren'. Echt een erg leuke site, en nu zoveel in de aanbieding.
En omdat pubermeid zo heerlijk aan het groeien is, uit de t-shirt mouwen steken bonige polsen, en de pyama-broeken zwabberen boven al even bonige enkeltjes , meteen even flink wat nieuwe, enorm afgeprijsde t-shirts besteld. Echt leuke merk-shirts, net even anders, en veelal rondom de 10 euro.

Supertip dus, dank! Aan de zomermode heb ik me nog niet gewaagd, maar de site staat bij m'n favorieten. Fijn, zo'n leuke site erbij. Dochter is (nog?) niet van de shopperdeshop, maar moet toch af en toe wat nieuwe kleidng hebben. Naast H&M en Esprit nu dus voortaan ook op kleertjes.com kijken.

groet!
Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.