Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Winnaars super de boer actie?

wie heeft er al iets gewonnen in de super de boer actie?
Ben benieuwd. Hier in de buurt namelijk nog niemand.
Ik bedoel de actie met de disney poppetjes en de code die op internet ingetoetst moet worden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Helaas

hier ook nog geen prijs en al wel heel veel kaartjes. Veel kaartjes hebben hetzelfde nummer, dus we hoeven niet alles meer in te toetsen.

Ik ben ook zeer benieuwd of er al iemand een rpijs heeft.

groetjes Akka

Van horen zeggen

Hier in de buurt iemand die een pak speculaasjes zou hebben gewonnen.....

ponpon

ponpon

01-05-2009 om 10:36 Topicstarter

Speculaasjes?

volgens mij kunnen er alleen maar disney artikelen gewonnen worden.
ik vind het sneu voor de kids. Elke keer wordt weer hoopvol de code ingetoetst, maar ..weer geen prijs.

Nee

net 12 codes ingetoetst en nee geen prijs. jammer!

Gruffalo

Ook niet...

Nee, niks gewonnen en best veel kaartjes. Het wachten tot de code is verwerkt duurt ook al zo tergend lang!

MaximeM

MaximeM

07-05-2009 om 16:02

Nog steeds niet

Hoi,

Wij hebben hier inmiddels 36 kaartjes staan en nog steeds niets gewonnen. Mijn zoontje wil al niet meer kijken op superdeboer.nl, dus ik heb het net even gedaan. Leuke actie zo, ze hebben zeker maar één pakje koekjes en één dekbed om te verloten misschien? Gelukkig vinden ze de poppetjes op zich ook al een kadootje, maar toch....

Maxime

ponpon

ponpon

11-05-2009 om 13:52 Topicstarter

Nog steeds geen prijzen in de buurt

ook bij vriendjes en vriendinnetjes zijn geen prijzen gevallen. denk dat er bij elkaar zeker duizend kaartjes zijn bekeken maar nog geen pak koekjes is gewonnen.
Wat een stomme actie. De kids vinden er ook niks meer aan en kijken de code niet eens meer na.
geef ze geen ongelijk.
De achtie met monopoly kaartjes was nog leuker. Konden we nog eens gratis artikelen uit de winkel krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.