Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nina

Nina

18-11-2009 om 12:55

Winkelen in eindhoven

A.s. zaterdag moet mijn man de hele dag in Eindhoven werken, en wij (vrouw en kinderen) gaan mee. We zijn van plan met z'n drietjes te winkelen. Weet iemand een leuk winkelgebied waar het niet al te druk is. Ik weet dat dat misschien lastig is op een zaterdag, maar misschien heeft iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

18-11-2009 om 13:33

Tja

Voor het centraal station is het centrum, maar of dat niet al te druk is kan ik niet beloven.
ben bang dat het gewoon de zaterdagse drukte en nog eens de sintdrukte bij elkaar is.

Nina

Nina

18-11-2009 om 17:56

Bedankt!

Dankjulliewel voor de tips, dat tuincentrum klinkt heel leuk, en dat winkelcentrum ook. Ja ik realiseer me dat rustig winkelen op zaterdag een beetje moeilijk wordt!

Heidi

Heidi

19-11-2009 om 11:20

Ikea en woensel xxl

eerst naar Ikea, en daarna naar Woensel XXL of XL weet niet meer precies hoeveel X-en, maar daar zitten ook erg veel winkels en dat is voor het centrum. Daar ga ik zelf liever heen als naar de stad. Misschien is dat een idee ??

Gr Heidi

Vind je?

Ik vind dat er op De Bergen toch nog wel wat aparte winkels liggen, zeker als je het gebied wat groter trekt en ook de Willemstraat/Keijzersgracht e.o. meeneemt. Het is ook maar net waarnaar je op zoek bent. De 13 in een dozijn winkels of de net wat meer apartere winkels.

En verder heb je ook nog de Piazza met daaraan vast de Bijenkorf (of is het andersom). En het Catharinaplein en de pas opende winkelstraat richting de Blob.

Vanuit het station steek je trouwens schuin over richting de Bijenkorf en dan ben je bij het centrum.

Wat trouwens ook wel leuk is, is de Kruisstraat, maar daar zou ik op zaterdag echt nooit naar toegaan. Daar is namelijk ook de zaterdagmarkt en de laatste keer dat ik daar was kon je over de hoofden lopen. Kan zijn dat dat nu anders is, want ik ben er al heel lang niet meer geweest. Die ene keer was genoeg....

Den Bosch is op zaterdag trouwens minstens net zo druk als Eindhoven hoor.

En Coppelmans is wel leuk, maar om daar nou helemaal voor naar Eindhoven te gaan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.