Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

30-01-2010 om 12:31

Wie wil wat voor mij ophalen in sloten (amsterdam)

Ik wil graag iets van Marktplaats maar de verkoper vindt het bedrag te laag om de moeite te doen om het op te sturen. Is er iemand die er vlakbij woont en het voor mij wil ophalen en versturen? De kosten worden natuurlijk vergoed.
Je kunt mij mailen op crocusbolletje gmail.com

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-01-2010 om 12:52

Belachelijk

Ik hoop voor je dat iemand het voor je op wil halen, maar ik vind de verkoper wel érg lui. Had hij of zij dan niet gewoon een briefje bij de buurtsuper kunnen ophangen? Ik zou hem zijn verkoop niet eens meer gunnen.

Vera*

Vera*

30-01-2010 om 13:14

Kaaskopje

Het gaat om wielerkleding voor mijn dochter. Ze krijgt voor haar verjaardag een racefiets (ook van Marktplaats). Haar maat is moeilijk te krijgen vandaar dat ik het eigenlijk wel graag wil hebben.

Astrid

Astrid

30-01-2010 om 13:28

Per post versturen (en jij betaald)

Ik vind dat als je op Marktplaats verkoopt je ook de moeite moet nemen om een pakketje naar de post te brengen. Als jij de pakket kosten betaald kan diegene toch wel een keer naar een postkantoor. Desnoods een week later. Diegene kan tegenwoordig zelfs het pakket bij hem of haar thuis laten ophalen. Als zo'n koper dat niet wil, dan haak ik meteen af. Ik vind ophalen zo'n gedoe.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-01-2010 om 13:47

Vera

Ik zou echt nog eens rondzoeken bij webwinkels en die Marktplaats man of vrouw in zijn/haar sop laten gaarkoken als het even kan. Maar wie weet meldt zich iemand om het klusje te klaren.

Carmen

Carmen

30-01-2010 om 13:56

Mee eens, maar:

Ik ben het met de voorgaande schrijvers eens. Maar goed, jij wilt het graag hebben, dus ik begrijp het wel. En ik woon in Amsterdam aan de rand van Sloten, dus mail me maar: [email protected]

Carmen

Carmen

30-01-2010 om 13:59

Je adres staat er al bij

Ik lette even niet op. Ik heb je gemaild!

Vera*

Vera*

30-01-2010 om 14:31

Carmen

Je hebt mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.