Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wandelaar

Wandelaar

20-04-2009 om 14:11

Wie weet een goede stappenteller

Hoi, sinds een tijdje ben ik flink aan de wandel en ik wil graag weten hoeveel ik loop iedere dag.
Nu staan er op marktplaats heel veel stappentellers (pedometers, noemen ze het. Daar heb ik hele andere gedachten bij..)
Maar wie weet wat een goede stappenteller is, sommigen zijn bv van de Becel of Mcdonalds, een duurdere lijkt me beter maar wil er liefst zo weinig mogelijk aan uit geven...
Welke wandelaar weet hier meer van???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolijt

Jolijt

20-04-2009 om 14:32

Gratis

die stappentellers van becel en macDonalds waren gratis... dus kijk eens op de rommelmarkt met koninginnedag daar vind je er vast eentje om te proberen. Onze dochter had van de van becel erg veel lol (zat in het avondvierdaagsepakket) maar of ie ook nauwkeurig is hebben we nooit op gelet.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

20-04-2009 om 17:01

Gratis waardeloos

Ik heb twee keer een gratis teller gehad, en beide waren waardeloos. Niet een béétje onnauwkeurig, maar volslagen willekeurig.
Misschien dat een duurdere het wel doet.

Heb je een ipod?

Ik heb een inlegger ding van de Ipod. Niet goedkoop - 25 euro geloof ik maar werkt erg goed en precies (heb het nagemeten bij de fitness op de band).

Mariel

Polly Shearman

Polly Shearman

20-04-2009 om 17:56

Www,afstandmeten.nl

Daar kan je precies je route nagaan die je hebt gelopen, kies vervolgens om het als training te registreren en voer in hoe lang je er over hebt gedaan, hij rekent dan ook nog keurig uit hoeveel km per uur je hebt gelopen.
Daar kan geen stappen meter tegen op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.