Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sanneb

sanneb

31-07-2009 om 23:23

Wie moet ik hebben voor nieuw kozijn

We hebben in dit huis dat circa 10 jaar oud is, ijzeren kozijnen met binnendeuren. Nu is er na wat 'gestoei' een deur van een slaapkamer uit het kozijn gegaan. Dus die scharnieren zijn gebroken, we hebben in die slaapkamer dus geen deur meer. ivm de komst van een babytje zou het toch wel beter zijn als we de deur konden afsluiten. Tot nu toe zaten we er niet zo mee, het creeerde juist meer ruimte om een strijkplank neer te zetten enz. Maar ik wil niet dat de baby straks in de tocht ligt of zo.
We zijn niet handig, maar we zijn naar de bouwmarkt gegaan om eens te informeren. Ze hebben wel nieuwe scharnieren, maar die kunnen we niet aan het kozijn maken, omdat we een stuk missen, doordat het afgebroken is, in het kozijn zitten gewoon 2 gaten..... Wie zou zoiets kunnen maken, een timmerman niet denk ik, want het gaat niet om hout maar om ijzer ?! Zou het kozijn helemaal vernieuwd moeten worden, dat betekent ook dat de muur dan beschadigt ? Ik zit er echt mee, weet iemand wat voor vakman zoiets kan maken ? Ik zit ook te denken aan een gordijn hangen, maar dat is echt voor tijdelijk..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

01-08-2009 om 00:14

Hier

Leg de vraag hier eens neer, dan weet je gelijk wat het je kan kosten:
http://www.werkspot.nl/
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.