Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

30-01-2009 om 21:24

Wie kan morgen ajax-heerenveen opnemen?

Wie heeft Eredivisie Live en kan morgenavond het eerste stukje opnemen van de wedstrijd Ajax-Heerenveen? Zoon mag met de spelers mee het veld op voor de aanvang van de wedsrijd en indien mogelijk zou ik dat best op een dvdtje willen hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

31-01-2009 om 08:07

Vera* (ot)

Kan het helaas niet voor je opnemen, maar.. wat leuk voor je zoon! Mijn zoon heeft dat ook eens gedaan, paar jaar geleden. Echt super leuk, hoop voor hem dat hij er heerlijk van geniet. Ik vond het toen een hele happening, je kind werd met de andere kinderen meegenomen, kreeg tenue van de club aan, jij als ouder op de tribune, reikhalzend uitkijkend naar de tunnel waar ze uit kwamen. Zoon vertelde later dat ze niet tegen de spelers mochten praten, omdat ze ze dan uit hun concentratie konden praten.'Zijn' speler had wel iets tegen hem gezegd, maar wat, dat wist hij van de zenuwen niet meer. Wens jou en je zoon een hele leuke dag!

Mijn kind

heeft ook eens een shoot out gedaan bij ajax psv en is mascote geweest bij ajax den bosch je krijgt later als herinering ook nog een mooie foto thuis tenminste bij de shoot out.Hij vond het helemaal leuk.

Vera*

Vera*

31-01-2009 om 11:08

Zin

Zoon heeft er ook helemaal zin in!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.