Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-01-2015 om 17:20
Beste forumleden,
Ik zit te denken om over te stappen van energieleverancier. Momenteel heb ik een contract bij E-on, maar nu keek ik vandaag op (link verwijderd door Forumbeheer) dat zij niet meer de goedkoopste zijn. Heeft iemand hier ervaring met Electrabel? Ik zou namelijk graag gebruik maken van de goedkoopste energieleverancier.
gr,
Sjoerd
22-06-2018 om 17:02
Nederland of Luxemburgse markt?
De Luxemburgse markt loopt gelijk op die van Nederland. Andere handige website trouwens;
(verwijderd door forumbeheer)
25-11-2018 om 11:51
Goedkoopste leverancier? Nuon of Vandebron
Wij zijn momenteel enkele gas en elektriciteitsleveranciers aan het vergelijken. Natuurlijk is de prijs afhankelijk van je verbruik, wij zitten rond 3.000 kWh. Via de energievergelijker van https://www.gas-en-elektriciteit-vergelijken.nl/ komen we het goedkoopste uit bij Nuon en Vandebron.
Ik vermoed dat de meeste energieleveranciers ook tijdelijke kortingen aanbieden, daarom is het altijd interessant om verschillende leveranciers toch eens te vergelijken.
Weet er iemand nog leveranciers die tijdelijke kortingen of promoties aanbieden?
25-11-2018 om 22:12
250
Wij zijn eens begonnen bij Budgetenergie met een overstap van 250 euro. Wel alweer een aantal jasr geleden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.