Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

23-02-2010 om 13:18

Wie heeft er ervaring met het e-ticket in combi met twee railrunnerkaartjes?

Ik overweeg het E-ticket eens te gaan proberen voor Pelleman en de Pellezonen morgen. Er staat dat ik een combi kan maken met twee railrunnerkaartjes, ik kan ook de geboortedatum van de jongens opgeven (ik dacht dat het dan automatisch zo gaat) maar het lukt dus niet.

Ik moet dus echt twee keer het systeem door voor 1 kaart voor Pelleman en 2x voor de jongens maar ik vraag me af of dat kan en of dat wel de makkelijkste methode is. Ik kan verder ook niks op de site vinden.

Oja het is voor morgen, dus ik heb nog even.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

23-02-2010 om 13:47

Dit wil je niet weten

Ooit 1x voor mijn moeder een e-ticket proberen uit te draaien en het is op een fiasco uitgedraaid. Ik kon hem thuis niet uitgeprint krijgen en bij de klantenservice van de NS werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk moeder met een hele rits papieren, mijn digitale bankafschrift en een vriendelijk briefje voor de conducteur maar zonder geldig plaatsbewijs op pad gestuurd. Conducteur was erg welwillend en vooral mijn opening van "Beste conducteur" deed hem goed dus uiteindelijk mocht ze doorreizen.
Dus ik wens je veel geduld en succes met je e-ticket, voor mij in ieder geval niet meer.

Puck

Puck

23-02-2010 om 20:51

Ja...

Ja, de testpagina kwam er ook prima uit, maar daarna! Rampen en ellende, ergernis en stress en tenslotte maar de moed opgegeven. Ik vond het geheel op internet ook erg gebruiksonvriendelijk (maar daar was je volgens mij zelf al achter) en als je de klantenservice dan belt (dat nummer moet je namelijk bellen met problemen) dan krijg je te horen dat ze niets van technische dingen zoals printers afweten. Doorschakelen (bij uitzondering omdat ik zo aandrong), paar keer in de wacht, de volgende trein dan maar nemen, nog meer doorgeschakel, nog niemand die er wat van weet en dan uiteindelijk het advies krijgen om het nog een keer te proberen of om bij de automaat een 2e kaartje te kopen en dan het eerste maar terug te vragen. Ik wist weer precies waarom ik liever auto rijdt

Marit

Marit

23-02-2010 om 21:20

Pelle

Ik koop regelmatig een e-ticket en dat gaat altijd goed. Combinaties zoals jij die noemt, kunnen volgens mij niet. Je zult dus steeds opnieuw moeten 'kopen' .
Succes,
Marit

Heb het ook gedaan pelle

.. dus met railrunners.. en dat lukte wel... maar het is inderdaad wel spannend, dat printen..

Sorry, weet niet meer precies hoe..

En Puck: de conducteur vroeg meteen hoe het ons was vergaan! Dus jouw verhaal staat niet op zichzelf.

Puck

Puck

26-02-2010 om 17:07

Rodebeuk

Gelukkig Rodebeuk, ik dacht al dat mijn digibetisme weer prominent naar voren kwam. Maar alle mensen die ik bij het kastje en de muur heb gesproken gaven mij toch wel ernsit het idee dat ik oerstom was dat ik het niet kon printen. Lang leve de NS zullen we maar weer denken.

Puck

Puck

26-02-2010 om 17:08

Pelle

Is het je uiteindelijk nog gelukt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.