Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke waterproof mascara is de beste?

Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen welke waterproof haar het beste bevalt? En waarom?

Ik ben op zoek naar een goede waterproof mascara (die dus NIET doorloopt als ik even in het zwembad dobber)die ook de wimpers verlengt en verdikt.

Wie geeft mij de gouden tip?

Groetjes en alvast bedankt
Yffie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

10-07-2009 om 00:08

En hier..

Al 20 jaar Max Factor, maakt niet uit welke soort, ze zijn allemaal héél waterproof. Tijdens mijn duikcursussen (waarbij ik vaak mijn duikbril af moest zetten) stond ik bij de duikinstructeur bekend als "the girl with the waterproof make-up". Hij had nog nooit zoiets meegemaakt-aan het einde van een dag duiken nog steeds perfect krullende wimpers!

Bennikki

Ooo..dan ga ik die ook halen

want ik doe altijd smorgens netjes mascara op mijn wimpers....die aan het eind van de dag op mijn wangen zit..en dààr krijg ik m natuurlijk niet meer vanaf!

jacci

jacci

10-07-2009 om 13:57

Ja hoor

Hier ook al jaaaaren maxfactor waterproof. Heb 1 keer wat anders geprobeerd, maar meteen weer terug. (en gejankt is er genoeg afgelopen jaren) Jacci

Marlou H.

Marlou H.

10-07-2009 om 18:38

Mf 2 voor 1

Bij Kruidvat lagen allemaal Max Factor mascara's. 2 voor de prijs van 1 want ze gaan de verpakkingen vernieuwen. Geen idee of de waterproof er ook bij lag, maar wellicht een tip voor de MF-fans.

Marlou

barfleur

barfleur

10-07-2009 om 23:11

Wimpers verven

Om de 2 maanden wimpers laten verven, kost een tientje en je hoeft je nergens meer zorgen over te maken! Ideaal!

Yffie

Yffie

11-07-2009 om 22:38 Topicstarter

Verven

Heb ik ook geprobeerd, maar dan worden je wimpers alleen donker gemaakt en niet voller en langer en dat vind ik nu juist zo mooi van mascara.

Ik heb vanmiddag een MF waterproofmascara gekocht en ga hem morgen proberen.

Bedankt voor de tips!!
Groetjes
Yffie

Mama van Jesse

Mama van Jesse

12-07-2009 om 14:12

Net als yffie

Ik zou inderdaad net reageren met: Ik vind verven wel leuk, maar dat geeft geen volle wimpers. Sterker nog, ik gebruik bij mijn geverfde wimpers ook altijd nog mascara!

Ik gebruik een mascara van Chanel. De Inimitable. Hij is wat aan de dure kant, maar zn geld dubbel en dwars waard. Ik krijg er goed gespreide mooie volle wimpers van.
Hij is er in waterproof en niet-waterproof. Ik gebruik altijd de niet-waterproof en die blijft prima zitten bij normaal gebruik. (dus niet mee gaan douchen!)

Ik ben benieuwd hoe jouw nieuwe exemplaar bevalt!

Groetjes!

Katenspekje

Katenspekje

15-07-2009 om 13:41

Maar hoe krijg je het er weer af?

Wat gebruiken jullie daarvoor?

Ik heb prima mascara (ik denk niet dat ik ermee kan duiken, maar waterproof genoeg voor mij), maar ik vind het een ramp om weg te halen. Lukt gewoon niet zo....

MaximeM

MaximeM

15-07-2009 om 16:44

Met vettigheid

hoi,

Waterproof mascara haal je er het makkelijkste vanaf met wat vettigs, meestal gebruik ik gewoon een klein beetje dagcreme en een doekje.

Maxime

jacci

jacci

15-07-2009 om 23:30

Olie hema

Ik gebruik al tijden 'oogolie' van de hema. Beetje op een watje, tegen de kraan tikken voor een drup water en vegen maar. (alleen olie is te droog) Watje met lotion na en je hebt frisse oogjes. (de goedkoopste serie van de hema trouwens) Jacci

Mamvantwee

Mamvantwee

16-07-2009 om 09:17

Watje, lotion en water

Niks bijzonders, werkt prima.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.