Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

28-03-2010 om 12:43

Welke verzekeraar?

Ik moet nieuwe verzekeringen afsluiten (opstal, inboedel, aansprakelijkheid) en ben wat aanbieders aan het vergelijken. Bij Centraal Beheer krijg ik collectiviteitskorting, maar bij FBTO zijn de premies toch nog lager. Komt dat jullie bekend voor? Als ik bij Independer aanbiedingen wil vergelijken krijg ik geen namen van verzekeraars erbij, en ik ga natuurlijk niet blind afsluiten.
Waar zijn jullie verzekerd en hoe heb je die verzekeraar uitgekozen? Waar betaal je de laagste premie?
En ik zit te dubben over een rechtsbijstandverzekering. Die is erg prijzig, en ik heb nog nooit iets gehad wat in de dekking viel, maar je weet maar nooit. Hebben jullie die?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

28-03-2010 om 13:04

Pakketkorting

Ik heb alles bij een bank lopen (verzekeringen en hypotheek). Daardoor krijg ik een leuke pakketkorting van zo'n tien procent alles bij elkaar. Ik vind het ook handig om alles bij een aanbieder te hebben, lekker makkelijk. Of we zo ook het allergoedkoopst uit zijn, weet ik niet. Alleen mijn ziektekostenverzekering heb ik bij OHRA, omdat ik al jaren heel tevreden ben over de voorwaarden (heb chronische aandoeningen).
Groetjes
Massi

Rechtsbijstand

Unive biedt ook 10% pakketkorting bij meerdere verzekeringen.
Een rechtsbijstand zou ik zeker aanbevelen,Das heeft momenteel een reclamer op tv,aanbieding voor 10 euro p/m.
Als je bedenkt dat een advocaat zo 180 euro p/u kost ,is dat heel snel terug verdiend.
Wij hebben onlangs 2x de DAS nodig gehad,dat heeft ons 14000 euro opgeleverd.Als we voor deze twee zaken zelf een advocaat hadden moeten betalen ,waren we 7000 euro aan advocaatkosten kwijt geweest.

Pakket

Wij hebben een pakketpolis van Interpolis. Hoe meer verzekeringen hoe meer korting (ik geloof tot 12,5%). De autoverzekering is elders goedkoper, maar als ik die uit het pakket haal krijg ik weer minder pakketkorting en valt het per saldo duurder uit.
Rechtsbijstand hebben we ook en die doe ik nooit meer weg. Voor die paar euro per maand bespaar je jezelf een hoop geld en ellende. Het is ons al een paar keer goed van pas gekomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.