Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

slofje

slofje

01-10-2010 om 12:05

Welke sportschoenen volleybal?

Hoi,

Onze dochter gaat definitief op volleybal. Zelf heb ik ook altijd gevolleybald en had ik mizuno sportschoenen. Is er iemand die me kan vertellen of dat nu al nodig is bij die kleintjes? Of is een stevige schoen van Scapino ook goed? Ze is acht.

Gr,
Slofje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

01-10-2010 om 12:24

Schoenen moeten passen bij een sport

Ongeacht het merk schoenen: goede sportschoenen die zijn afgestemd op de sport zijn in mijn beleving noodzakelijk. Het voorkomt namelijk blessures en overbelasting. Nu zal dat voor de hele kleintjes nog meevallen, maar dat circulatievolleybal zorgt er wel voor dat ze veel korte afstandjes explosief en onder hoeken rennen. daar zou ik dus wel de zool van de sportschoenen voor aangepast willen hebben. En een goede schoen hoeft niet perse duur te zijn.

Mizuno

hoi
mijn dochter van 8,5 jaar is ook aan het volleyballen. ze maken al behoorlijk veel onverwachte bewegingen, springen, enzovoort. Tot voor kort had mijn dochter scapino schoenen maar dit seizoen ben ik toch voor mizuno's gegaan vanwege de demping. Mijn knieeen zijn volledig versleten door volleybal, dat wil ik bij haar het liefst voorkomen.

Ze heeft al maat 37,5 (!) en kan de schoenen ook gebruiken voor 2 keer per week gymmen op school. Ik verwacht (hoop) dat ze met deze maat toch wat langer gebruik kan maken van deze sportschoenen.

Groetjes
Liesl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.