Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

katja

katja

26-08-2009 om 01:15

Welke series zijn leuk?

ben lipstick jungle aan het kijken en heb cashmere mafia besteld. Nog meer leuks wat ik evt gemist heb?

katja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2009 om 14:58

Bedankt voor de tip ardennen

Je hebt zo te zien mijn smaak van series Dexter heb ik op de een of andere manier gemist. Ik ga zeker kijken.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2009 om 15:01

The guardian

Ik weet alleen niet of dit op dvd te krijgen is.

neteret mut

neteret mut

26-08-2009 om 16:15

ly to me, over een team dat bedriegers moet betrappen. Ik weet alleen niet of dat al op dvd is uitgebracht. Dexter is goed en een beetje apart. Criminal minds vind ik ook een goede serie en ncis.

True blood

Mijn nieuwe verslaving, van Alan Ball (van six feet under).
Verder heb ik genoten van Carnivale en The Sopranos.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2009 om 18:32

Kortom

de acteurs uit Six Feet Under staan blijkbaar voor kwaliteit

Oh en verder

Doctor Who en Torchwood. Als je samen met oudere kinderen wil kijken: Merlin. Verder vond ik Rome ook een erg aardige serie.

margje van dijk

margje van dijk

26-08-2009 om 23:09

Series

Leuk, die tips die hier voorbij komen.

Mijn lijstje heb ik al wel vaker gegeven, maar luidt aldus:
1) Sopranos (even wennen, en dan onverslaanbaar goed - alle 7 series gekeken)
2) Six feet under (minder heftig en poetischer dan Sopranos, aanvankelijk mooier maar uiteindelijk toch minder goed vind ik)
3) Dexter (verslavend gewoon, heeft iets lichts, karikaturaals, ondanks het heftige thema)
4) The Wire (inmiddels ook 'hooked', maar het duurde bij ons anderhalve serie voordat we er echt in zaten, en ik vind nog steeds het acteerwerk van veel personages erg slecht, maar dat neem je voor lief).

Mad Men zal ik nog eens aanschaffen, en die andere (ben nou al de naam vergeten) van Alan Ball lijkt me dan ook wel wat.

Die serie waarin Nate in zo'n rijke patsergezin opereert (met hoe-heet-ie nou er ook in, ehm, Donald Sutherland, dat is 'm) vind ik geen bal aan. Maar misschien heb ik dat nog geen kans gegeven.

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2009 om 00:05

Margje

Dirty sexy money. Ik vind de serie op zich goed, dat komt ook door de acteurs, maar op een gegeven moment gaf ik andere programma's voorrang, dat zegt toch ook wat. Ik nam dirty sexy money wel op, maar op een gegeven moment had ik door dat ik er toch niet meer aan zou beginnen. Einde serie voor mij dus.

Bastet

Bastet

27-08-2009 om 07:46

Nip tuck

Nip Tuck! Ik vind het echt geweldig en goed geacteerd.
Groetjes,bastet

Katja

Katja

27-08-2009 om 21:01

Heb voorstukje van dexter gekeken..

.. echt iets voor mij!
Staat op m'n lijstje. Ben true blood aan het downloaden en heb cashmere mafia besteld. Ga nu eerst lipstick jungle afkijken, heerlijk.
Die Guardian is bijna nergens te krijgen, jammer want hij is zo dishy. Ik ken hem nog van Aussie serie Heartbreak High.
Katja

Jaloers op lara10

Nog maar 3 afleveringen gezien zeg, het wordt nog veeeel beter. Ik ben helemaal bij, nog maar 2 afleveringen voor het einde van seizoen 2. Overigens vond mijn echtgenoot, fan van SFU, het helemaal niks......

Tirza G.

Tirza G.

02-09-2009 om 16:20

Leverage

Wordt momenteel niet uitgezonden Life, ook een aanrader. En The Mentalist, vond ik ook wel grappig. Ennnnnn gisteren is er een nieuwe serie gestart van NCIS.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.