Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

27-03-2011 om 21:58

Welke sauna, elysium of veluwse bron?

Ik wil een sauna-arrangement met lunch of high tea cadeau doen. Nu heb ik het Elysium in Bleiswijk en De Veluwse Bron in Emst op het oog? Is iemand daar al eens geweest en wat heeft de voorkeur? We houden niet van teveel drukte. Ik heb over de Zwaluwhoeve gehoord dat je daar schouder-aan-schouder zit, en dat willen we absoluut niet. Lekker eten wel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

27-03-2011 om 22:10

Ik zou...

Ik zou diegene kiezen die het dichtstbij is voor de ontvanger. Ik ken beide en zou niet kunnen kiezen..
Elysium kom ik vaker, is dichterbij voor ons.

Rembrand

Rembrand

27-03-2011 om 22:16

Elysium is ook erg druk

Zeker als je in het weekend gaat.
Voor mij hoeft dat echt niet. Geef mij maar een rustige kleinere sauna.
M.

Veluwse bron

het is een enorm complex, maar ik vind het prachtig. Groot voordeel is dat er veel mensen in kunnen, maar doordat het zo groot is, heb je geen last van de drukte. Ik zou proberen om een keertje door de week te gaan. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen van maandag tot en met donderdag.

Veel plezier, waar je ook heen gaat.

groetjes van Purk

Monet

Monet

28-03-2011 om 06:55

Veluwse bron

Een zalig oord! Inderdaad groot, maar dusdanig ruim opgezet dat je niet merkt dat er veel mensen zijn. Heerlijke lunchkaart en/of lunchbuffet, de high tea valt wat tegen....gewoon niet doen dus

Fiorucci

Fiorucci

28-03-2011 om 07:07

Druk

Klopt rembrandt, je moet niet in het weekend naar Elysium, maar dergelijke berichten hoor ik ook over veluwse bron..

Vic

Vic

28-03-2011 om 09:45

Elysium

Het Elysium is dichterbij, dus ik denk dat ik daarvoor kies. Ze hebben een arrangement met lunch (ma, di, wo) voor 49,50. Hoe is het eten bij Elysium?
Ik heb ook een kortingsbon voor 50% korting, maar dan kun je niet vooraf reserveren. Loop je risico dat je niet naar binnen kunt als je zonder reservering op donderdag komt?

Fiorucci

Fiorucci

28-03-2011 om 13:12

Prima

Het lunchbuffet is prima! Als je er donderdag voor 12 uur bent, lukt dat wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.