Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke rang in de ijsselhallen

Ik wil kaartjes reserveren voor een concert in de IJsselhallen (Zwolle), maar kan kiezen uit 3 rangen. Is rang 1 altijd de beste? En waar begint dan rang 2. Is dat ook nog in het veldgedeelte, maar dan verder naar achteren? En is rang 3 dan de tribune?
Ik kan nergens een plattegrond met indeling van de zaal vinden, helaas.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

15-04-2010 om 07:45

Prijs

De prijs zal je vertellen wat de beste plekken zijn: duurste kaartje = beste plek

Sancy

Sancy

15-04-2010 om 10:27

Nou...

dat gaat niet helemaal 1-op-1 op die regel Minet. De slechtste plek in de duurste categorie kan maar zo slechter zijn dan de beste plek in de categorie daaronder

Tihama

Tihama

15-04-2010 om 11:27

Bellen

Het klopt niet altijd, Minet.
Wij hebben binnenkort kaartjes voor Carre. Loge was duurder, maar ik wil niet van opzij naar een show kijken. Ik vond het heel vreemd dat dure plekken daar verderaf zitten.

Als je kaartjes in de bioscoop besteld, dan beginnen ze van achteraf of in het midden te verdelen. Wij willen kaartjes vooraan, maar dat heet 'geen goede' plek te zijn. Ik koop de kaartjes voor de bios dan ook altijd aan de kassa, want dan kan ik het precies aangeven.

Bij voorstellingen in de Grote Kerk in Naarden klopt het ook nooit. Kun je half achter een beuk komen te zitten als je een dure plaats hebt. Terwijl de hoge banken achterin goedkoper zijn, maar je daar veel beter zicht en geluid hebt.

Ik zou dus bellen met de IJsselhallen.

Tihama

Rinkie

Rinkie

16-04-2010 om 09:36 Topicstarter

Ze weten 't ook niet

De IJsselhallen weten 't ook niet. De reserveringslijn (via See tickets) gelukkig wel.
En inderdaad. Je kunt met de 2e rang bijv. ook heel ongelukkig achterin de zaal terechtkomen en nu zit ik 2e rang vrij ver vooraan op de tribune, wat veel beter is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.