Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

19-03-2009 om 08:40

Welke prepaid

beide zonen mogen een nieuwe mobiel maar dan natuurlijk wel prepaid !

welke provider is nu wel of niet goed ? ze sms'en meer dan bellen dus zat zelf aan HI tedenken, maar de telefoon die ze graag willen is bij T Mobile een stuk voordeliger.
nu had ik met T Mobile geen goed bereik bij mij thuis, maar mijn zuster weer wel dus tja wat moet ik nu doen, de kids zullen thuis natuurlijk niet veel bellen maar meer buitenhuis dus tja wat zal ik doen ??

groeten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

19-03-2009 om 08:52

Sms-tarieven vergelijken

Hallo Ivanka,
Volgens mij zijn ze beide prima en zou ik meer naar de sms-tarieven gaan kijken. Op www.bellen.com kun je bij mobiel bellen -> prepaid kijken bij sms, als je daarop klikt krijg je de goedkoopste bovenaan. Goedkoopst zijn Rabo Mobiel èn Hi met 5 cent per sms'je. T-mobile zit op 7 cent per sms. Als ze veel sms'en loopt het al snel op!

Bij sommige providers

krijg je als je voor een x-bedrag opwaardeerd per maand een X aantal sms-jes gratis (dus buiten je opgewaardeerde beltegoed).
Dat zie je in de lijst met prijs-vergelijkingen niet terug.
Uit mijn hoofd weet ik dat je bij T-mobile 300sms-jes 'gratis' krijgt als je 10 euro per maand opwaardeerd (nu dus). Hier weet dochter dat zelf precies. Momenteel heeft ze dus T-mobile. Maar het kan best zijn dat ze over een half jaar een andere provider kiest omdat die er b.v. 500 kado geeft (ik noem maar wat). Laat de kinderen zoiets eens aan wat oudere andere pubers vragen. Die weten vaak álle ins en outs van dit moment.
Denk er ook aan om over 1 jaar de telefoon sim-lockvrij te maken. Kan je veel schelen omdat je dan van provider kan wisselen.
groeten albana

Vera*

Vera*

19-03-2009 om 13:05

Veel/weinig bellen

Als je heel weinig belt is het ook verstandig te kijken hoe lang je beltegoed geldig is. Bij t-mobile maximaal een half jaar en bij kpn is het onbeperkt. Hoe het bij andere providers is weet ik niet.

Roos Vicee

Roos Vicee

19-03-2009 om 15:01

Vera

Maar als je weinig belt maar wel veel smst gaat je beltegoed eveneens wel op met een prepaid hoor. Dus ik denk niet dat houdbaarheid van beltegoed aan de orde is bij de kinderen van Ivanka.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.