Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

29-06-2010 om 09:58

Welke opklapbare ligstoel mee naar camping frankrijk?

Hoi hoi,
Bij onze huurtent op de Franse camping hebben ze geen lekkere zonnestoel, alleen gewone kuipstoeltjes, helaas! Wat is nu een ideale ligstoel, zodat je lekker lui kunt lezen in de zon? Hij moet goed inklapbaar, niet te zwaar en niet té duur. Ik zag iets bij Xenos pas geleden, zou dat wat zijn? Of heeft iemand de Maar mijn man is 90 kg en die moet ie ook houden! Wie heeft de gouden tip?

groetjes

Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lekkere stoel

erg belangrijk, een lekkere stoel bij de tent! Wij hebben een stoel van Dukdalf. Ze zijn niet goedkoop, maar wij doen er nu al jaren mee. En mijn man van net iets meer dan 100 kilo (hij is ook twee meter, dus het gewicht is netjes verdeeld houdt hij prima.
Mijn tip verder is om te kijken of je ook kleine kussentjes mee kan nemen voor de kuipstoeltjes en de eventuele tuinstoelen die er staan. Zit wel zo lekker. Mijn ervaring is namelijk dat er bij die ingerichte tenten inderdaad kuipstoeltjes staan, maar ook twee in standen verstelbare stoelen.....dus wie weet.

groetjes van Purk

Vera*

Vera*

29-06-2010 om 10:46

Niet vergeten

De stoel wordt pas echt een lekkere stoel met een voetenbankje zoals:
http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=4&id=36&arid=3064

Hihi

en ik ben inderdaad ook in het bezit van een voetenbankje.....heerlijk!!!

groetjes van Purk

Guinevere

Guinevere

29-06-2010 om 11:54

Idee

Je kunt ook een hangmat meenemen. Of een simpel paraplustoeltje, en dan je voeten op die plastic dingen?

Marktplaats

Daar staan vaak stoelen van merken, ik heb zo'n lage stoel waar in moet liggen kiept ie achterover en de voeten gaan omhoog.Je hebt ook lichtgewicht tuinstoelen waarbij de benenvoetensteun eral aan vastzit, die staan ook nog op mijn verlanglijstje voor de camping.
gr krulleke

Karin

Karin

30-06-2010 om 23:23

Stoelen

Bedankt voor de tips, ik zal het overwegen.
Maar helaas zitten er dus geen standenstoelen bij de tent, minpuntje.. Ik zal er een aantal uitproberen, maar er zal er eentje komen! Hangmat hebben we al behalve een standaard..Moet je het net treffen dat je onder bomen staat, geen idee nog.

groet

Karin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.