Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

14-04-2009 om 18:44

Welke mobiel?

Tja, de titel zegt het al. Mijn prepaid doet helemaal niets meer. Ik ben vandaag in een paar winkels geweest en heb zoveel info over me uitgestort gekregen dat ik het nu niet meer weet. Ik bel en sms voor ongeveer 8 a 10 euro per maand. Ik zou een prepaid kunnen nemen, of een simlock-vrij of een goedkoop abonnement. Dat is al lastig kiezen . En dan ook nog een mobiel... Ik wil max 120 euro uitgeven, het moet er wel een beetje uitzien en lekker in de hand liggen. Wat is een handige keus?

Groetjes, Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Blokker

heeft de LG Shine in de aanbieding. 69,95 en 10 euro beltegoed! Is dat misschien iets voor jou?

amk

amk

15-04-2009 om 22:56

T-mobile

heeft meestal wel leuke pre-paids telefoons rond de 25 euro en dan nog even goed simlock vrij laten maken voor 10 euro, dus met 35 euro ben je dan toch ook wel klaar.

Ik heb nu een leuke roze samsung waar mijn originele Orange kaartje weer inzit.

Mamba

Mamba

15-04-2009 om 23:59

Simlock vrij

Ik wil graag mijn oude kaartje er in doen, maar ben dan wel gebonden aan een aantal modellen. Ik ben er ook nog niet uit, wat ik mooi vind heeft een andere prijs dan ik bereid ben er aan uit te geven. Ik zit te denken om anders een simlock vrij toestel te kopen. Een abo is waarschijnlijk toch niet zo handig. Morgen maar weer eens verder kijken.
Groetjes, Mamba

Mamba

Mamba

18-04-2009 om 12:18

En het is geworden...

Een nokia 7210 supernova, prepaid. Camera van 2 megapixel, mp3 en mp4, video, radio en het mooiste van alles: ik kan er ook mee bellen! Heb er een prepaid pakket bij met 15 euro beltegoed. Misschien kan ik dat nog verpatsen .

Ha leuk, die heb ik ook net besteld!

Hij wordt dinsdag as. bezorgd, dus ik ben benieuwd!
Kreeg prima recensies op kieskeurig.nl, dus ik ben er voor gegaan. Mijn andere mobiel (prive, deze nieuwe is voor 't werk) is ook Nokia, en daarvoor ook.
Die bevalt prima. Tussendoor eens een Siemens gehad, maar ergerde me er suf aan - was kennelijk niet mijn logica want kon nooit iets vinden op dat ding.

Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.