Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-12-2009 om 23:54

Welke mascara?

Er zijn zoveel nieuwe mascara's op de markt, al dan niet met tril- en wiebelfunctie dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wat is een hele fijne mascara? Heb nu iets van l'oreal en die is niet zo fijn, zie het nauwelijks.
Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

24-12-2009 om 08:00

Deze

http://www.maxfactor.nl/nl/products/Eyes/Mascara/MasterpieceMax/detail.aspx

Trilt of wiebelt niet, maar maakt mijn wimpers heel mooi.

Maybelline

Ik heb laatst een van Maybelline gekocht: Volum' Express Lift-up. Ik vind hem heel fijn, klontert niet, je krijgt mooie volle wimpers en hij is niet duur (onder een tientje geloof ik).
Maar goed, je zal nu wrs hier heel veel tips krijgen en alsnog niet kunnen kiezen

Jet Burg

Jet Burg

24-12-2009 om 10:13

Deze vind ik fijn

http://www.twenga.nl/prijs/bourjois-mascara-effet-liner-effet-72931869.html
Wel prijzig, maar ik vind 'm erg fijn. Geen klontjes, droogt snel en is veegvast.

Ook bourjois

Ik heb ook die van Jet. Die van mij is waterproof en dat is ie ook écht.Ben er erg tevreden over.

Damajo

Femke:-)

Femke:-)

24-12-2009 om 11:24

Hema

Ik koop hem tegenwoordig altijd bij de HEMA.

Waterproof, echt hij loopt niet door bij regenachtig weer...
Dik, je ziet het als je hem aanbrengt, er blijft wat op je wimpers zitten, dat is niet bij alle merken vind ik.
En hij is goedkoop, 3.95!!

amk

amk

24-12-2009 om 12:00

Dr hauska

zaterdag een advies gekregen met dr Hauska producten. En voor het eerst sinds ik make-up gebruik geen rode pijnlijke ogen.

Zweer bij estee lauder

Je hebt aardig wat te testen

Chris

amk

amk

24-12-2009 om 13:16

Chrish

bij zweren zou ik toch op zoek gaan naar een andere

Fraz

Fraz

24-12-2009 om 13:35

Ook hema

maar dan voor gevoelige ogen. Van de andere mascara's krijg ik op den duur altijd ontstoken ogen.

Agnet

Agnet

24-12-2009 om 14:22

Om 3 redenen hema

De mascara is gewoon goed, ook qua prijs en (voor mij heel belangrijk) niet getest op dieren.

Amk, haha

Zwerende ogen heb ik wel eens gehad, maar niet van mascara. Ik draag lenzen en moet dus een beetje uitkijken welke mascara ik gebruik. Van de Estee Lauder Double Wear heb ik nooit last gehad.

Chris

Tirza G.

Tirza G.

24-12-2009 om 16:37

Yves

Saint Laurent. Kost een paar centen (29 eu geloof ik) maar dan héb je ook wat. Je ziet aan de andere kant van de kamer dat je het op hebt.
Offfffff, een goede tweede: wimpers laten verven. Makkelijk en handig

Tirza

Femke:-)

Femke:-)

24-12-2009 om 19:19

Inderdaad agnet

Was ik vergeten te vermelden....maar voor mij ook een belangrijke reden. HEMA mascara, want is niet getest op dieren!

En maar 3,95 eur, dat is toch het proberen waard?!

Inge M

Inge M

24-12-2009 om 19:52

Ook hema

Ik ben er tevreden mee. Ik vind het juist belangrijk dat je mijn mascara niet vanaf de andere kant van de kamer kunt zien. Ik houd het graag een beetje rustig.
Ook hier de mascara voor gevoelige ogen.

Leony

Leony

24-12-2009 om 21:05

Lancome

Geweldige mascara: Lancome Hypnose.
Mooie volle wimpers zonder dat het klontert of je wimpers aan elkaar plakken. Ik ben er al jaren fan van.
http://www.choosebeauty.nl/index.php/mascara/lancome-hypnose-mascara.html

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-12-2009 om 23:17

Haha, heb inderdaad wat te testen

Ik begin met de Hema, als dat tegenvalt probeer ik de lancome. Speciaal voor de vakantie had ik de waterproof van ik meen Max Factor gekocht, in elk geval een tip van OOL. Inderdaad goed wp, maar al na ongeveer vijf weken werd de mascara droger en gingen mijn wimpers aan elkaar klonteren (spinnenpootjes, yuk!).
Bedankt voor de tips zover!

Rosa

Tirza G.

Tirza G.

25-12-2009 om 23:23

Vijf weken?

Dat is veel te lang voor een mascara. Dochter koopt elke maand een nieuwe

Tirza

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-12-2009 om 23:55

Hema

Tja, dan moet ze wel Hema nemen tenzij ze een megabaan heeft .

Katja

Katja

26-12-2009 om 12:14

Hellup vind hema mascara niet fijn.. zoek ook.. wie nog tips?

Die van de hema plakt en klontert bij mij wel, en geeft snel vlekken. Ik heb nog een bon vd Douglas, welke moet ik nemen? Ik hoef niet per se volle wimpers (heb ik al) maar wel lang lang lang... dat vind ik mooi.. maar elke mascara die ik totnutoe probeerde klontert... bah! Van die mascara klontjes aan je wimpers!
Katja

Tirza G.

Tirza G.

26-12-2009 om 12:24

Rosa

Ze is student. Maar ja, prioriteiten stellen is ook een kunst

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

26-12-2009 om 12:25

Katja

Het draadje staat vol tips Tegen klonteren helpt het om de mascara roller níet heen en weer te raggen in het buisje. Door hem er met een draaiende beweging uit te halen, zit er voldoende mascara op. En (minstens) twee dunne laagjes aanbrengen.

Tirza

Mama van Jesse

Mama van Jesse

26-12-2009 om 12:35

Chanel

Tja......ik heb blijkbaar een dure smaak, maar voor mij is het echt de enige goede mascara:

Chanel, de inimitable variant.

Een prachtige diepzwarte mascara die geen aan elkaar plakkende winmpers geeft en ze mooi verlengt.

Eh....helaas kost 'ie rond de 26 eurie

Maar ik doe er gelukkig veel langer dan 1 maand mee, dat dan weer wel!

Ik las de tip geloof ik ook al ergens, maar als je geen klontjes wilt krijgen moet je de borstel inderdaad niet heen-en-weer pompen in de houder.
Dan pomp je lucht erin en dan droogt de mascara eerder uit.
Soms helpt een drupje eye-makeup remover trouwens ook om de mascara weer een beetje zacht te krijgen.

En na-strijken met een droog borsteltje zorgt ervoor dat je wimpers niet aan elkaar plakken.

Let op: Al deze tips hoef ik niet meer te gebruiken sinds ik de inimitable gebruik!

Succes met kiezen!

Groetjes!

An

An

26-12-2009 om 12:54

Puppa

Ik heb een mascara van puppa. Klontert niet en er zit een soort kammetje aan om eventuele klontertjes te verwijderen. Ideaal.

Groet, An

Balletmama76

Balletmama76

27-12-2009 om 15:16

Maybelline stiletto review

Ik had "collosal volume", deze was op en ik heb nu de Stiletto-mascara van Maybelline.

Gewoon geniaal, hij maakt waar wat ie beloofd - superlange wimpers, zelfst manlief vroeg, of ik andere mascara gebruik.

Geen klontjes, geen insectenbeentjes - gewoon geweldig gebogene lange wimpers... Een echt blijvertje!

Was al jaren op zoek naar zo'n mascara - nu maar hopen dat dochterlief m niet gaat vinden...

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-12-2009 om 14:55

Hema review

Ik heb de mascara van de Hema gekocht. Belooft volume en verlenging. Mwah. Het verdikt en verlengt wel, maar na een uurtje zie je niet meer dat ik me opgemaakt heb. Het lijkt wel of het er spontaan af valt. Voor mij geen blijvertje sterker nog, ik ga straks denk ik bij de parfumerie een superluxe halen.

Rosa

Petra Kappers

Petra Kappers

01-01-2010 om 15:01

Turbo lash

Ik heb net mijn tweede turbo lash van Estee Lauder gekocht (ja die wiebelende/roterende met batterij.) ik vind het nog steds een bespottelijk idee die batterij (heb de vorige in mijn maag laten splitsen), maar hij is zoooo goed bevallen. Niet omdat hij wiebelt/roteert, maar de mascara blijft heel goed zitten, zonder klodders of harde wimpers. ik heb er overigens zo'n negen maanden mee gedaan en hij is nog niet echt op. Het is geen officiele waterproof mascara maar ik zwem er wel mee

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2010 om 21:34

Weer een review

Ik heb nu de Dior show. Erg mooi, krullende wimpers tot mijn voorhoofd . Het borsteltje van de Chanel zag er niet zo prettig uit, bij mij buigen die altijd om. Benieuwd hoelang ik met deze doe.

Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.