Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

10-02-2009 om 16:24

Welke loopfietsenwinkel is te vertrouwen

We hebben besloten een loopfietsje voor bijna peuterzoon te bestellen. Alleen zijn we ene beetje huiverig om via internet te bestellen. Wie heeft er ervaring met via internet een loopfietsje te kopen en bij welke winkel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

2dehands?

Is het niet een idee om er een 2dehands te kopen? Ik heb geen ervaring met winkels die ze verkopen, maar zou zeggen, afhankelijk van gebruik, let je op materialen.

Wij hebben er 2 (waarvan 1 te koop), van kunststof, voor het betere gooi- en smijtwerk en het in de regen en troep laten liggen van zo'n ding.

groetjes,
Jons

Linda99

Linda99

10-02-2009 om 22:18

Puky

Wij hebben er 1 van Puky gekocht bij Intertoys. Leuk ding, niet al te duur en van een goede kwaliteit. Op marktplaatst kom je ze weinig tegen dus zo'n fietsje raak je daar tzt ook weer makkelijk kwijt denk ik.

ayla

ayla

11-02-2009 om 08:33

2e hands

bijna niet te krijgen, tenminste niet in mijn regio, z limburg. Als er al iets is dan vragen ze nog veel geld ervoor en dan moet ik meestel erg ver rijden wat het bijna niet meer waard maakt. 10 euro meer en ik heb een gloednieuwe met bijbehorende garantie.

Interoys, zal eens kijken op de site

Rafelkap

Rafelkap

11-02-2009 om 09:39

doedoe.nl voor houten loopfietsjes- heb ik een paar keer wat besteld, geen loopfietsje weliswaar, maar keurige aflevering.

ayla

ayla

11-02-2009 om 09:56

Rafelkap

op doedoe kan ik geen houten loopfietsjes vinden, alleen de driewielers en ik wil een tweewieler. Bij intertoys op de site is ook niets terug te vinden

Rafelkap

Rafelkap

11-02-2009 om 10:25

Ayla

Nee je hebt gelijk, daar alleen driewielers. Ik zal nog eens kijken, heb ze wel eens gezien. Bij de "betere" speelgoedwinkel zijn ze ook wel te krijgen. En ook bij "de olifant" in Utrecht (speelgoedwinkel)

ayla

ayla

11-02-2009 om 10:33

Loopfietswereld

niemand ervaring met de onlindewinkel "loopfietswereld" ? Ik wil namelijk 1 van die metalen die daar op staan

ayla

ayla

11-02-2009 om 10:40

Trouwens

waar moet ik nog opletten? moet het fietsje een handrem hebben? Is uitvalbescherming nodig?

Ik vind de Puky's wel mooi

angel3

angel3

11-02-2009 om 11:10

Kidswalz

De speelgoed variant van babywalz. Daar hebben wij hem gekocht voor 29 euro. Prima ding. Ik heb hem hier staan. Als je interesse hebt? (omgeving Utrecht)

groet

Ervaring

Toevallig heb ik eind januari voor de 2e verjaardag van mijn zoon een loopfietsje Puky LR1BR gekocht bij www.loopfietswereld.nl
Supersnelle service: volgende dag geleverd!

ayla

ayla

12-02-2009 om 08:38

Triple

En hoe bevalt de Puky, want dat is het type waarover ik aan het denken ben

Ayla

Het Puky loopfietsje is een heel mooi stevig ding. Mijn zoon is deze week 2 geworden en hij is nog net te klein om met zijn voeten echt goed bij de grond te komen. Alleen de bal van zijn voet kan hij op de grond zetten. Nog een paar maandjes dan past het wel denk ik. Hij is van gemiddelde lengte trouwens.
Mooi van het fietsje vind ik het zadel. Dat is een speciaal loopfietszadel. Heel smal zodat je je benen goed naar achteren kan zwaaien.
De handrem kunnen de meeste kindjes pas gebruiken vanaf een jaar of 3 maar met de voeten remmen gaat ook prima. Wel stevige schoenen aan dus!
Voorlopig fietst grote broer (maart wordt hij 5) erop. Voor hem is de fiets eigenlijk te klein maar hij vindt het heel leuk!
Je kunt trouwens ook nog bellen met het nummer op de website. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die me heel vriendelijk te woord stond en veel info kon geven.

Ik vind het dus een aanrader dit fietsje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.