Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

10-02-2009 om 16:24

Welke loopfietsenwinkel is te vertrouwen

We hebben besloten een loopfietsje voor bijna peuterzoon te bestellen. Alleen zijn we ene beetje huiverig om via internet te bestellen. Wie heeft er ervaring met via internet een loopfietsje te kopen en bij welke winkel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

2dehands?

Is het niet een idee om er een 2dehands te kopen? Ik heb geen ervaring met winkels die ze verkopen, maar zou zeggen, afhankelijk van gebruik, let je op materialen.

Wij hebben er 2 (waarvan 1 te koop), van kunststof, voor het betere gooi- en smijtwerk en het in de regen en troep laten liggen van zo'n ding.

groetjes,
Jons

Linda99

Linda99

10-02-2009 om 22:18

Puky

Wij hebben er 1 van Puky gekocht bij Intertoys. Leuk ding, niet al te duur en van een goede kwaliteit. Op marktplaatst kom je ze weinig tegen dus zo'n fietsje raak je daar tzt ook weer makkelijk kwijt denk ik.

ayla

ayla

11-02-2009 om 08:33

2e hands

bijna niet te krijgen, tenminste niet in mijn regio, z limburg. Als er al iets is dan vragen ze nog veel geld ervoor en dan moet ik meestel erg ver rijden wat het bijna niet meer waard maakt. 10 euro meer en ik heb een gloednieuwe met bijbehorende garantie.

Interoys, zal eens kijken op de site

Rafelkap

Rafelkap

11-02-2009 om 09:39

doedoe.nl voor houten loopfietsjes- heb ik een paar keer wat besteld, geen loopfietsje weliswaar, maar keurige aflevering.

ayla

ayla

11-02-2009 om 09:56

Rafelkap

op doedoe kan ik geen houten loopfietsjes vinden, alleen de driewielers en ik wil een tweewieler. Bij intertoys op de site is ook niets terug te vinden

Rafelkap

Rafelkap

11-02-2009 om 10:25

Ayla