Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

11-04-2009 om 10:27

Welke koptelefoon voor kinderen?

Wat is een fijne koptelefoon voor kinderen? In-ear, om het oor hangen of een eenvoudige 'haarband' met van die schuimpadjes werkt niet.

Groetjes, Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
69er

69er

11-04-2009 om 10:46

Wat is de reden

dat in ear niet werkt? te groot?
Ik ben op zoek gegaan naar een inear met verwisselbare rubbertjes. Ik heb hele kleine oortjes waar de gewone maat niet in kan, past gewoon niet. heb nu een model ( geloof phillips) met het kleinste rubbertje erop en dielopt dan boven het oor langs ( dat is dan wel weer te ruim , maar blijft wel goed hangen).
69-er

Mamba

Mamba

11-04-2009 om 11:00

Te groot, doet pijn

En die halve cirkels die aan het oor moeten hangen blijven niet zitten . Ik zoek echt iets voor kinderen, bij voorkeur ook nog een beetje hufterproef

69er

69er

11-04-2009 om 11:09

Mamba

Daarom heb ik dus met van die losse dopjes gekocht, die passen wel. Heb net even bij mijn kinderen geprobeerd en daar blijven ze ook zitten.
69-er

Bibi

Bibi

11-04-2009 om 16:57

Hema

Volgens mij heeft de Hema speciale kinkerkoptelefoons

Volume

Pas wel op met het geluidvolume bij kinderoren. Bij voorkeur niveau begrenzen om gehoorschade te voorkomen.

Jolijt

Jolijt

15-04-2009 om 10:23

Wij gebruiken

in-ear, maar dan wel hele kleintjes en met de kleinste dopjes. Heb er in NL nog niet gezocht naar iets vergelijksbaars, weet wel dat het merk dat wij hebben hier niet te koop is.. dus kan je niet met een merk en type helpen. Gaat hier al goed vanaf dik 2 jaar, om films te kijken op vakantie op de i-pod.

Mamba

Mamba

15-04-2009 om 23:43

Morgen

Ga ik even kijken bij de Hema en ook voor zo'n Sennheiser. Ik zag al dat daar veel verschillende van zijn. In-ear valt ook bij mij er uit, het meest handig is denk ik van die schelpen die over het oor gaan. En dan moet de hoofdband inderdaad goed verstelbaar zijn.
Bedankt voor de tips, ik hou jullie op de hoogte wat het is geworden.
Mamba

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.