Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

26-04-2010 om 14:54

Welke kleur heeft jullie gang/trappenhuis?

Als alle kamers geschilderd zijn en alle dozen uitgepakt, wil ik t.z.t. ook de gang en overloop gaan verven. Ik weet alleen nog niet welke kleur. In het verleden heb ik wel eens oranje gedaan, maar dat was ik snel zat. Zilvergrijs heb ik ook wel eens overwogen, maar daar ben ik te oud voor Nu heb ik een staal liggen van flexa vintage grijs. Erg mooi, maar ook best donker (en het is geen heel lichte gang).
Hoe ziet jullie gang/overloop/trappenhuis eruit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

26-04-2010 om 16:04

Al 15 jaar

Mosgroen met lichtgroen en het verveeld niet. heb zojuist de plinten en deurlijsten weer bij laten werken in dezelfde kleur.

Wit

Bij ons zijn de hallen/trappenhuis roomwit en de trap wit. Lekker licht en lekker neutraal. Beneden aangevuld met spiegel met bruine rand en boven 1 stuk middenmuur choco-bruin.

Mooi toch

doe je 1 wand dat vintage grijs en de rest van de hal ral 9010.

ishtar

ishtar

26-04-2010 om 16:21

Bij ons

is de vloer van hout, de trap heeft zwarte vloerbedekking en de muren zijn wit. De deurposten zijn heeel licht rozigblauw (brume of zoiets van Flexa meen ik)en de deuren nog iets lichter in dezelfde kleurserie.

Margriet*

Margriet*

26-04-2010 om 20:34

Nu gewoon wit

met blauw marmoleum op de twee trappen en op de overloop boven. We hebben wel een houten trapleuning. Past hier goed in jaren vijftig huis.
Vorige huis was een appartement uit de jaren dertig. Hadden we witte paneeldeuren en een witplafond dat doorliep op de muur. De muren waren chinees blauw. Doordat we 8 deuren hadden die wit waren was het toch niet te donker. Hier past het niet maar ik zou het in zo'n huis zo weer doen (nu hebben we het maar in die kleur op de vloer gedaan). Iedereen vond het altijd erg gaaf.

Bastet

Bastet

27-04-2010 om 07:24

Ijsblauw

Halletje en trap zijn ijsblauw,nog steeds geen spijt van!
Bastet

Te oud?

hier wit ,zilver.grijs ,veel licht door raam naast glazen voordeur.
hoezo ben je te oud voor zilvergrijs?ik ben bijna 50 maar dat weet mijn hal niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.