Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jo65

Jo65

06-05-2009 om 11:22

Welke karaokemachine is goed?

We denken erover om een karaokemachine aan te schaffen. Wie heeft er een die gebruiksvriendelijk is en niet te duur? Dan zou ik graag het merk willen weten. We hebben al een goede dvd-speler, dus ik vraag me af of het misschien handiger is om losse microfoons te kopen en dan een karaoke dvd op de dvd-speler te draaien. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
Groetjes Jo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij

Ik reageer maar even omdat niemand anders reageerd.
Wij hebben een karaoke-geval. Oudste heeft die zelf gekocht van d'r verjaardagsgeld. Het merk is 'vision' (noóit van gehoord buiten dit ene apparaat dan...) en gekocht bij een dumpshop van electronica.
Maar hij was niet duur en doet precies wat ie moet doen en nu al járen...
Hier kan een c.d. in (d'r c.d. speler was toendertijd ook kapot) en 2 microfoons die je dus ook tegelijk kan gebruiken. Je kan gewone c.d. erin doen en dan zit er een knop op die 'draait' de zang een beetje naar een lager niveau (maar dat werkt niet altijd feilloos)zodat je jezelf grotendeels solo hoort.
Maar dochter zingt meestal gewoon mee...of gebruikt een karaoke c.d.
Bij de microfoon-ingangen zitten apparte volume-knoppen waarmee je het geluid van de microfoon kan afstellen. Die zijn echt nodig...anders zou je nooit even hard als de c.d. zingen.
Ooo en er zit ook nog een echo-knop op.
En een cassete-recorder. Zodat je jezelf eventueel kan opnemen..en weer afluisteren, maar ik geloof niet dat dochter die ooit gebruikt heeft...
Mocht je er een kopen, let dan op het afstemmen van het volume van die microfoons ten op zichte van de c.d.
Dit ding kostte niet veel (weet niet meer, ik denk rond de 40-50 euro??) en doet het al jaren prima.
groeten albana

Jo65

Jo65

08-05-2009 om 11:55

Albana

Hoi Albana, bedankt dat je hebt gereageerd. Dit klinkt als een goede. Ik ga eens op internet kijken waar zo'n apparaat te koop is. Groetjes Jo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.