Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maman

maman

21-11-2009 om 17:21

Welke kapla boekjes

Ik ben van plan om onze kinderen met kerst, 2 dozen kapla met 2 boekjes erbij te geven. Van wege de verkrijgbaarheid in de omgeving, ga ik het bestellen bij een internetwinkel. Maar nu vraag ik me af welke boekjes zijn het leukst. De kinderen zijn 10, 9, 5 en 2 jaar oud.
Gr. Karla

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

21-11-2009 om 20:20

Doos

Wij hebben een basisdoos waar een boekje in zat. Maar eigenlijk wordt daar nooit iets mee gedaan. Hier wordt alles zelf verzonnen

Janeway

Janeway

22-11-2009 om 00:26

Ook

geen boekjes, dat werd zelfs door de verkoper van kapla afgeraden tot een bepaalde leeftijd, zodat ze zelf hun fantasie en inzicht kunnen ontwikkelen..
Het is wat antroposofisch maar het werkt wel. Zoon maakt de meest aparte bouwwerken zonder boekjes

angel3

angel3

22-11-2009 om 10:35

Ligt eraan

wij gaan nu wel een boekje geven aan zoon van bijna 7. Hij heeft al ruim een jaar kapla en speelt er inderdaad heel vrij mee. Nu begint hij juist te vragen naar technische dingen: hoe bouw ik dat? hoe kan ik die eiffeltoren maken? etc. Het foldertje in de doos volstaat dan niet....

Oh leuk

ik heb het ook gekocht voor zoonlief van 4,5 nav diverse draadjes uit het archief. Ben zo benieuwd wat hij ervan vindt...

Misschien nog een tip.. bij onze plaatselijke speelgoedwinkel kost een standaard doos maar 34.95 komt er wel verzendkosten bij maar wellicht ben je dan nog goedkoper uit...

http://shop.vissertoys.nl/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.