Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koolwitje

koolwitje

23-09-2009 om 15:37

Welke jeans kan ermee door?

voor een langere tijd? de jeans die ik een aantal jaar achtereen heb gekocht, is nu niet meer leverbaar (jeans van Double six). Ik zoek er een van stevige stof en die na een keer wassen wat strakker zit maar niet direct twee maten te groot is (is nu het geval met mijn laatste aangekochte jeans ;-(merk: Berric.
Wie kan helpen? Ik heb maat 28/32...dus welke winkel en/of welk merk en/of welke type, ik woon in het midden van het land (utrecht)
bye bye

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

23-09-2009 om 15:59

Simpel

Bij de welkoop en boerenbondwinkels verkopen ze spijkerbroeken met stretch erin en die blijven prima, oko na vele keren wassen en in de droger. Ze beginnen met maat 29/32, maar misschien kan dat er ook mee door. En ze kosten bijna niets: vorige week in de aanbieding 2 voor 24,95. Het is een gewone basic straight model. Verder vind ik jeans met stretch altijd wel lekker zitten.

Rieke

Rieke

23-09-2009 om 16:06

2 merken

Ik heb nu 2 spijkerbroeken die echt lekker zitten; dikkere stof, iets hoger dan heupmodel en zonder stretch.
En dat zijn broeken van replay en closed. Wel het duurdere segment met ik heb ze nu al voor het derde jaar aan.

Rafelkap

Rafelkap

23-09-2009 om 17:44

Rode winkel

Ik ga altijd het liefst naar de rode winkel bij hoog catharijne en laat me adviseren. En dan niet op zaterdag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.