Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

07-08-2009 om 17:10

Welke (internet) spaarrekening?

Hallo,

Ik wil graag een spaarreking openen, maar ik twijfel over de goede. Ik wil vrij kunnen storten en opnemen zonder minimum bedragen. Dus een rekening zonder allerlei voorwaarden. Een eerste minumumbedrag storten vind ik weer niet zo'n probleem. Wie weet een goede spaarrekening met een leuk rentepercentage? Ik heb al een bedrijfsspaarrgeling en zit daar bijna aan het maximale bedrag.Dat is dus geen optie.

groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-08-2009 om 17:18

Gaat het alleen om de rente

of wil je ook nog inspraak over wat ze met je geld doen?
Dus niet beleggen in wapens en milieuonvriendelijke bedrijven.

Zelf wil ik dat namelijk wel en heb daarom gekozen voor een rekening bij ASN. Je moet een vast bedrag per maand storten (niet meer en niet minder) en mag 1 malig maximaal 10.000 storten. Maar mag het ook elke maand gewoon weer opnemen.

Triodos bank geeft iets minder rente maar heeft dan weer niet de eis dat je elke maand hetzelfde moet storten. Nadeel bij Triodos is dat het wat langer duurt voor al je transacties in het overzicht verwerkt zijn.

Tirza G.

Tirza G.

07-08-2009 om 20:16

Moneyou

Of hoe je het ook schrijft. Maat het blijft een zaak van in de gaten houden, zodra ze veel klanten hebben aangetrokken verlagen ze de rente
Een héle goeie site:
vanspaarbankveranderen.nl

Tirza

Leandra

Leandra

07-08-2009 om 23:35

Amk en tirza

Amk, bedankt voor de tip om milieuvriendelijk ed. te sparen! daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik vind het wel belangrijk. Ik wil alleen niet een vaste inleg per maand. Ik wil graag storten als het mij uitkomt en zelf de hoogte bepalen.
Tirza, ik ga eens op de site kijken die je noemde.

Groetjes Leandra.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.