Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anneke Boerma

Anneke Boerma

10-03-2009 om 09:14

Welke head & shoulders?

Hoi Pipeloi,
Ik heb mijn haren altijd met een uitwasbare kleurshampoo 'geverfd'. Nu de lente voorzichtig nadert, wil ik graag mijn eigen blonde kleur weer terug. Ik weet van Head& Shoulders dat het zo agressief is dat het de verf uit je haar haalt, maar wie wee wélke je daarvoor het beste gebruikt?
Mijn dank!
An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij

gewoon de Classic

Anneke Boerma

Anneke Boerma

11-03-2009 om 13:06

Heb ik nu!

Joepie, de classiv gehaald én een blondspray. Vanavond ga ik eerst es dat spul een uurtje laten intrekken. Ben benieuwd!

Anneke Boerma

Anneke Boerma

12-03-2009 om 16:11

Help, het werkt niet!

Gisteravond heb ik mijn haar flink ingesmeerd met datspul, huishoudfolie eromheen, handdoek erom en twee uur laten intrekken. Uitgewassen, nog eens gewassen met H&S en nog es met een verzorgende shampoo. Maar ik zie geen piepje verschil!
En het is notabene een kleurshampoo, dushet zou er ook makkelijker uit moeten gaan. Wie heeft nog tips?
Groetjes, An

Vera*

Vera*

12-03-2009 om 16:17

Ooit

Ooit heb ik mijn heel erg lichtblonde haar een kleurspoeling gegeven die er na 6-8 keer wassen uit zou zijn. Na twee weken en minstens twintig keer wassen met H&S was het van mahonie peentjesrood geworden. Oftewel het heeft er echt uit moeten groeien.

ishtar

ishtar

12-03-2009 om 17:00

Bij mij

blijft kleurshampoo en kleurspoeling ook langer zitten dan haarverf. En volgens een kapster (die ik het heb gevraagd, want ik vond het ook vreemd) kwam dat veel vaker voor.
Ik ben bang dat je het in je eigen kleur zult moeten verven, als je het terug wil.

Anneke Boerma

Anneke Boerma

14-03-2009 om 21:16

Ontkleurder

Nu heb ik dan maar twee pakken ontkleurder gekocht en een verf in mijn eigen haarkleur. Volgend weekend aan de slag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.