Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

23-02-2009 om 14:02

Welke haarverf houdt je haar rood?

Ik ben van mezelf zeg maar 'middelblond' en dat vind ik maar saai. Dus gaat er zomer's coupe soleil in en s'winters wordt ik rood. Mahonie, eigenlijk. Ik gebruik daar al sinds vorig jaar de haarverf van Kruidvat huismerk voor. Blond groeit uit maar rood vervaagt, dus na een week of 4, 5 (2 x per week wassen) is de kleur weer weg en kan ik opnieuw gaan verfen.
Nu hoorde ik van een kennis dat een haarverf van een 'echt' merk langer zou houden. Ik vraag me af of dat zo is en zo ja, welk merk ik dan zou moeten hebben. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

groetjes Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

23-02-2009 om 15:32

Etos

Als ik een verf wil die blijft, dus geen uitwasbare, dan neem ik die van de Etos. Ook huismerk. Daar ben ik heel tevreden over en hij is niet duur. Ik heb alleen ervaring met een bruine kleur, niet met rood. Rood heb ik alleen uitwasbaar gebruikt.

Prulletje

Hanne.

Hanne.

23-02-2009 om 15:56

Rood is een rotkleur

rood is een rotkleur en vervaagt altijd heel snel.

Of ik het nu zelf doe of bij de kapper laat doen, het is altijd binnen no-time vervaagd. Enige voordeel van de kapper is dat je terug kan gaan en kan klagen.

Alleen met (echte) Henna heb ik wel eens een redelijk resultaat gehad, maar dat is meer van dat oranje-rood

Yvonne

Yvonne

23-02-2009 om 16:23

Henna

Henna vind ik voor rood nog steeds het fijnste. ZOrg wel dat het niet te lang blijft liggen want dan werkt het niet goed meer. En als je gewoon henna haalt bij een oosters of marakaans winkeltje is het ook erg goedkoop.

Bastet

Bastet

23-02-2009 om 19:25

Guhl

Ik ben al jaaaaren rood,en de kleuren van Guhl houden het best,mits je een shampoo voor gekleurd haar gebruikt.
Groetjes,Bastet

Dropke

Dropke

23-02-2009 om 21:40

Ligt ook

aan je haar. Kleur , structuur enz. Ik heb alle kleuren al wel gehad. Van lichtblond tot zwart. De "echte" merken deden niks meer dan de huismerken. Sommige kleuren pakten bij mij helemaal niet. Nou heb ik altijd permanente kleuring, omdat een spoeling of shampoo geen enkel effect hebben. Ik ben van nature rood haar en dat blijkt wel wat moeilijker haar te zijn. Gewoon uitproberen lijkt me de beste oplossing,

gr Dropke

Rood blijft altijd hangen

Elke kleur die donkerder is dan mijn eigen kleur eindigt op mijn hoofd altijd na een paar wasbeurten als rood. Ik deel dus de ervaring dat rood vervaagt helemaal niet, zou juist tips willen hoe ik gewoon donkerblond of tussenblond zonder peentjeseffect kan worden.

Mooi rood is niet lelijk, maar verwassen peentjes vind ik vreselijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.