Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

28-01-2011 om 09:57

Welke haardroger

Normaal liet ik na het zwemmen mijn haar altijd aan de buitenlucht drogen. Maar dat duurt nu toch wel erg lang in dit winterse weer. Ik ben ook een hele zuinig stokert met als gevolg dat ik soms na drie uur nog met een klamme kop door het huis loop. De haardrogers bij het zwembad staan allemaal in de schroeistand, daar waag ik na twee keer mijn lokken niet meer aan.

Kortom, er moet maar eens een fohn worden aangeschaft. Maar welke van de 35609 die bij Kieskeurig staan? Ik ben niet zo van de stijlderige, maar ik wil wel mijn haar in een beetje goede conditie houden. Ik hoef ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten,want ik ga er vanuit dat zo'n apparaat toch wel jaren meegaat. Wie leidt mij in de wondere wereld van de diffuser, de ionische functie etc. Waar moet een beetje fohn aan voldoen?

Eigenlijk lijkt zo'n ouderwetse droogkap me ook wel erg relaxed om na het zwemmen onder te gaan zitten met een boekje. Mijn moeder ging daar altijd onder met haar prikkulspelden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jet Burg

Jet Burg

28-01-2011 om 11:14

Ik heb deze

http://www.kijkshop.nl/product/18990/4875-4922-4923/persoonlijke-verzorging/haarstyling/haardrogers-/-fohns/babyliss-haardroger-d141e/
Deze heeft 3 standen en een koude stand, daarmee blaas ik wat extra volume in mijn haar (eerst warme stand, daarna koude) Verder is het een degelijke fohn die snel droogt en voor een leuk prijsje.

Prada

Prada

28-01-2011 om 13:00

Merk

is om het even. Wat ik de volgende wel weer doe is een professionele fohn kopen, want die ultrakorte snoeren die de reguliere fohns hebben, vind ik een ergernis. De professionele fohns hebben lange snoeren en ik moet altijd overal naartoe als ik mijn haar fohn .

Maxime.M

Maxime.M

28-01-2011 om 15:27

Kapperswinkel

Ik heb ooit een fohn gekocht bij zo'n kapperswinkel. Heb toen de fohn gekocht die ik ook altijd bij de kapper zag. Ik heb 'm al jaren en ben er erg tevreden over. Als ik wel eens een fohn van iemand anders in handen krijg valt het me op hoe weinig kracht en warmte daarin zit, en inderdaad die van mij heeft ook een lang snoer. (en kan in 3 standen van lauw naar warm en 3 standen van luchtstoom)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.