Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

25-10-2009 om 20:39

Welke gerechten voor halloweenfeest?

Wie heeft er goede ideeën voor een griezelig doch smaakvol halloweenbuffet? Ik hoef maar 1 of 2 gerechten te maken, maar zit helaas zonder inspiratie. Alleen de spinnensoep die hier ooit is genoemd spookt nog door mijn hoofd. Tips hoe je een normaal gerecht griezelig kan krijgen zijn ook welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

25-10-2009 om 21:46

Misschien

Een gewone huzarensalade neerleggen in de vorm van een spinnenlijf en poten van bijv. prikkers met worstjes eraan maken en ogen van 2 stukjes worst op een prikkertje?

Lekkere dingen enge namen geven

Dat is een heel oude truc, die vrijwel altijd werkt: gewoon iets bestaands een enge naam geven: knakworsten zijn afgehakte vingers, poffertjes zijn zombie-ogen, dat soort dingen.
Verder heb ik voor het griezelfeest van mijn oudste een paar zakjes met plastic spinnen, mieren en muggen besteld. Toen heb ik van die doorzichtige jellypudding gemaakt en ze daarin gedaan tijdens het opstijven. Groot succes!

Angie

Angie

26-10-2009 om 16:43

Pompoen

Er hoort natuurlijk pomppoen soep en/of pompoentaart bij.

Angie, gisteren al de eerste Halloween party van dit jaar gehad.

Guinevere

Guinevere

26-10-2009 om 20:34

In elk geval

In elk geval ga ik oogbollen maken! Dat lijkt me knap griezelig. En afgehakte vingertjes ook. En kippepoten met madensaus, jammie! Voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit. Zo'n griezelpudding lijkt me ook wel wat, maar dan moet ik nog even een handvol insecten uit de tuin halen.
Pompoensoep heb ik net achter de kiezen.
Bedankt alvast voor de inspiratie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.