Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke gas, water, elektra leverancier

Na 18jaar in Spanje te hebben gewoond, kom ik terug naar Nederland.

Nu moet ik van alles uitzoeken en beslissen. Zoals gas, water, licht.

Waar moet ik op letten? Moet ik gewoon de voordeligste nemen of zijn er dingen wat meespeelt?

Alvast bedankt


Chiquita schreef op 03-04-2021 om 14:20:

In 2019 (na 14 jaar Spanje te hebben gewoond ook terug in Nederland. In het zuiden van het land, wij kozen voor Van de Bron. Via internet vergelijken. Vrij hoog ingezet voor gas/elektriciteit, na 1 jaar ruim 500 euro terug, dat is altijd leuker dan te moeten bijbetalen.

Monique3: zou 't heel mss kunnen dat wij elkaar kennen? Heb jij een zoon en een dochter (Yvette)? Zou wel heel toevallig zijn ...

Chiquita, sorry voor mijn inbraakje, maar ik vind het nogal wat dat je iemand die je denkt te herkennen daar met naam en toenaam van een gezinslid  mee overvalt. Ik zou een rolberoerte krijgen.  Misschien is het een idee om forumbeheer te vragen die vraag te verwijderen.

Elk jaar een ander via gaslicht.com

Bevalt ons prima. En de overstap is nooit een probleem. Wel wordt de welkomsbonus meestal achteraf uitbetaald (dus na een jaar contract). 

Monique3

Monique3

07-04-2021 om 22:48 Topicstarter

Sorry voor de late reactie. Zoveel te regelen. Ik ga in ieder geval weer verder googlen. Vandebron en vrijopnaam ken ik totaal niet,maar ga kijken. @chiquita  ik heb wel kinderen maar geen yvette.  Bedankt weer allemaal ! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.