Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Claudia B

Claudia B

01-01-2010 om 19:17

Welke friteuse?

De titel zegt het al, we zijn op zoek naar een nieuwe friteuse.
Maar welke? Graag 1 met timer en waar wel een aardige hoeveelheid in gebakken kan worden.
Wie heeft er goede ervaringen met een friteuse (of geen goede ervaringen natuurlijk
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.
Groetjes, Claudia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees mee

Onze friteuse heeft het gisteren begeven. Of nou ja, ik heb m gesloopt
Ik dacht dat het ding een uitneembare binnenpan had (die had onze vorige wel, en deze was nog maar net een paar maanden oud. Ik had m nog nooit schoongemaakt, man wel) maar goed, die had het dus niet. Haha, nu wel

Dus ik lees mee, ik wil er gewoon weer een mét uitneembare binnenpan.

Tefal fr4014

Volgens mij heb ik bovengenoemde friteuse. Voordeel: grote inhoud van 3 liter. Hiervoor had ik een friteuse met een veel kleinere inhoud en als je dan je frietjes erin gooit is gelijk het vet afgekoeld. Gevolg is dat de friet veel vetter wordt. Met een grote inhoud koelt het vet (eh, olie) niet zo snel af en is je friet een stuk minder vet.

Er zit helaas geen timer op voor zover ik weet, maar met een losse kookwekker moet dat op te lossen zijn!

Claudia B

Claudia B

02-01-2010 om 22:58

Triple

We hadden ook bij de Tefal gekeken, wel een nieuwer model maar de referenties waren niet echt goed voor dat model. De aan/uit knop die bij verschillende kortsluiting maakte of gewoon niet meer werkte.
Het leek ons in ieder geval op zich een goede friteuse maar door die reviews zijn we wel gaan twijfelen.
Ik zal toch ook eens kijken of de 4014 er nog is.........

Groetjes en bedankt!!
Claudia

tonny

tonny

03-01-2010 om 15:37

Dat ding van de reclame

waar zo'n klein schepje olie in gaat, heeft iemand van jullie dat? Is het wat?

Bastet

Bastet

03-01-2010 om 18:26

Tonny

Dat is Actifry,van Tefal.Ik vind het een prima ding,maar eten voor zes man kan ik er niet in kwijt.Dus patat maken is dan geen optie,omdat een rondje patat er een half uur over doet.Maar het smaakt prima.
Groetjes,bastet

Puck2

Puck2

03-01-2010 om 20:07

Bastet

Hoeveel gram patat kan er dan in 1x in die Actifry?

Bastet

Bastet

04-01-2010 om 07:11

Puck

Ik heb de actifry niet meer,ik dacht dat er voor ong. 3 personen patat in kon.Op www.tefalgezondenlekker.nl vindt je overigens ook info en recepten.
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.