Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen

Carmen

15-04-2009 om 15:11

Welke film is dit?

Oh help. De thuiskapper komt straks en mijn dochter heeft een geweldig kapsel gezien in een film. Helaas weten we niet hoe de film heet en kunnen we er dus geen plaatjes van opzoeken. De film heeft ze op school gezien, maar ze is het op school vergeten te vragen. Maarrr... Via OOL komen we overal! Dus, wie weet welke film dit is?
Twee meisjes, Helen en Anny/Annie ontmoeten elkaar op een zomerkamp voor meisjes. Ze blijken zusjes te zijn. De een woont bij de vader en de ander bij de moeder. Uiteindelijk komen de ouders weer bij elkaar.
Ik dacht dat het om de Olsen tweeling zou gaan, maar die zijn het niet volgens dochterlief.
Wie oh wie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

15-04-2009 om 15:25

Ha!

Binnen 10 minuten! Geniaal! Dank je wel namens een heel blije dochter!

Le

Le

15-04-2009 om 15:25

Lindsay lohan

De rol van de twee meisjes wordt gespeeld door Lindsay Lohan. Maar de film komt uit '98 dus als je op afbeeldingen zoekt hou er dan rekening mee dat ze nu zo'n 10 jaar ouder is.
Op Imdb staan trouwens wel plaatjes van de jonge Lindsay Lohan als je op de film Parent trap zoekt.

Carmen

Carmen

16-04-2009 om 21:27

Film

Het ging om het kapsel van de dames in de film, dus niet om Lindsey Lohan zelf of hoe ze er nu uit ziet. Overigens wil mijn dochter niet geloven dat het maar een meisje is en geen tweeling
Maar het is gelukt. We hebben de film op youtube gevonden en ze heeft een duidelijk shot uitgekozen. Die hebben we uitgeprint en aan de kapper laten zien. En nu is het kind heel blij met haar nieuwe haar.
De reden dat wij de film niet konden vinden met youtube en google is trouwens dat dochter zei dat het ene meisje Helen heette. Maar ze heet Hallie...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.