Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MarleenTY

MarleenTY

26-01-2009 om 16:57

Welke boxspring is nu goed? vraagje waterbed

Ons waterbed is voor de 4e maal in 8 jaar tijd lek, enorm vervelend en nu willen we overstappen naar een boxspring. Wie kan me vertellen waar ik op moet letten en wat eventueel een goed merk is? Kan ik trouwens op mijn waterbed blijven slapen (manlief is op vakantie)als het waterlaagje onder het matras blijft? Hoe zit het met de elctriciteit?

Groetjes Marleen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MarleenTY

MarleenTY

27-01-2009 om 13:33

Niemand?

is er niemand die me iets kan vertellen?

Water bij elektriciteit

Hoi Marleen,

lijkt me sowieso NIET vertrouwd, als het bed lekt in de buurt van het verwarmingselement!

Goede boxspring, ik las positieve verhalen over matrassen van de IKEA, misschien moet je eens in het archief kijken?

(en niet blijven slapen op een lekkend waterbed!!)

Niet slapen op een lekkend waterbed

Maar als het helemaal goed is opgebouwd, kan dat water niet zomaar bij het verwarmingselement komen (dat overigens ook al redelijk waterdicht is uitgevoerd - waterbedden gaan uiteindelijk wel vaker lekken). Als het goed is, staat de bodem, ligt daarop het verwarmingselement, daarop de waterdichte bak en daarin dan de watermatras. Als dat matras lekt, komt het water in die bak en dus niet bij het element. Toch zou ik er beslist niet op blijven slapen. Dat lekwater is namelijk verre van schoon te noemen.

Ervaringen

Wij hebben ook een jaar of 9 een waterbed. Ook regelmatig een lek(je) vaak op de hoeken, waar de meeste spanning op staat. De eerste keer was binnen de garantieperiode, toen kregen wij een nieuwe waterzak. (of hoe dat ding ook heet) De laatste keren heb ik het gaatje zelf gevonden en geplakt. Erg makkelijk.

Ik zou het niet te lang laten duren, het water dat is gelekt kan erg gaan stinken.

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.