Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anne K.

Anne K.

05-03-2010 om 09:34

Welke auto heeft een kofferbak zonder opstaande rand...

Hallo,

nee, dit is geen raadsel .
Wij zijn met spoed op zoek naar een nieuwe auto. En hebben weinig tijd om allerlei dealers af te rijden, dus willen we preventief speurwerk via internet doen.
De eisen die we hebben zijn: veel laadruimte en zonder opstaande rand waar je je spullen overheen moet tillen.
We hebben nu een C5 Break, die heeft dat. Maar wellicht zijn er ook andere auto's?
Wie weet er nog een? Andere uitvoeringen dan station mogen uiteraard ook, als er maar wel voldoende laadruimte is...

Bedankt!

Anne K.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Trix

Trix

05-03-2010 om 09:42

De station aller stations!

De Volvo V70, natuurlijk!, heeft geen opstaande rand. Een andere station met de op één na grootste inhoud van alle stations (alleen een bep. model van Mercedes is groter) en een platte ingang is de Opel Vectra, het model dat voor de nieuwe Insignia zat. Hij was leverbaar van 2003 tot 2009, dus nu alleen op de tweedehands markt: http://www.autoweek.nl/autovergelijker.php?cache=no Rijdt heerlijk en is enorm!

Vera*

Vera*

05-03-2010 om 10:33

Renault scenic

Wij hebben de op één na nieuwste uitvoering.

Fiat doblo

en ook een zee van laadruimte. Geldt denk ik ook voor de Peugeot Partner, Citroën Berlingo en Renault Kangoo, maar zeker weten doe ik dat niet.

Focus wagon

heeft geen opstaande rand en veel ruimte.

marie

marie

05-03-2010 om 11:32

Vw passat

Hallo
wij zijn (al jaaren) zeer tevreden over de VW-Passat (diesel).
succes

Pippin

Pippin

05-03-2010 om 11:51

Seat alhambra

Lekker groot, sterke motor, geen opstaande rand bij de achterklep.

Mamvantwee

Mamvantwee

05-03-2010 om 13:00

Peugeot 307

Lekker groot, veel laadruimte en geen opstaande rand.

Zo te zien keuze genoeg, moet je alsnog de dealers langs

mijk

mijk

05-03-2010 om 13:42

Inderdaad

de v70 Heerlijke kofferbak...

reina

reina

05-03-2010 om 14:12

Ford focus wagon

Ik vind het een heerlijke auto, zit ook lekker!

V70 zo duur

over een jaar of 2 moeten we hier ook weer een nieuwe 2e hands auto. Dus ik kijk net even naar de prijzen van zo'n v70 (vind dat werkelijk geweldige auto's), nou laat maar ! Jemig wat zijn die ook 2e hands duur zeg, pfffff, jammer dat ik niet meer in het bedrijfsleven zit dan was het wat goedkoper om er aan te komen.

Nasha 1st

Nasha 1st

05-03-2010 om 20:10

Espace

en meer van die ruimtewagens....

100%mama

100%mama

05-03-2010 om 23:39

Opel

zafira.....heeft hem ook niet!

Vw touran

....ideale auto! En betrouwbaar! De ANWB en politie rijdt er ook in...haha

Anne K.

Anne K.

06-03-2010 om 23:14

Pfffff... meer dan ik dacht...

en vanmiddag dus toch maar een rondje langs allerlei dealers. Helaas nog niet geslaagd. Verschillende mooie auto's gezien, maar het moet ook nog een automaat zijn, goede verstelbare armsteun voor, een goed afsluitbare, grote kofferbak èn veel beenruimte achter. En als laatste: ook nog betaalbaar. Nogal veel eisen dus . Zoektocht gaat door!

Bedankt!

Anne K.

Hier

Wij hebben een renault grand scenic. Volgens mij voldoet ie aan jouw wensen. Erg veel laadruimte, geen opstaande rand. Is alleen misschien niet echt een afsluitbare kofferbak, wel dicht met zo'n trekscherm.

Anne K.

Anne K.

08-03-2010 om 21:45

Renault megane grand tour?

Hi,

iemand ervaring hiermee? Ik heb er in proef gezeten en hij voldoet aan onze andere eisen (goede armsteun rechts bij bestuurdersstoel, makkelijk te starten (ik kan met rechts geen sleutel omdraaien...), goede ruime zit achterin en goede kofferbak.
Maar nu krijg ik weer te horen dat Renaults regelmatig problemen hebben in het elektrische circuit of zo...

Groetjes,
Anne K.

Ja megane gt

Megane hebben wij gehad. Zonder probleem, maar was door omstandigheden maar kort (vervangen door nieuwe leaseauto). De huidige Scenic trouwens ook tot nu toe probleemloos (nu 40.000 km en 2 jaar oud). Allebei OK auto's.

Probeer te bedenken waarom we 2 jaar geleden een Scenic hebben gekozen en niet een Megane GT, maar weet het niet meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.