Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

supercharged

supercharged

06-09-2009 om 20:09

Welke auto?

Ik als auto-dummy heb geen idee waar ik moet beginnen met het vinden van een geschikte auto. Ik weet onze wensen wel, maar er is zoveel keuze dat het me afschrikt.
Wellicht kunnen jullie helpen. Onze voorkeuren zijn:
- Een auto onder de 950 kilo, klein en compact
- 4 a 5-deurs
- Niet ouder dan 2002
- Niet al te prijzig in aanschaf en gebruik
- Automaat

Is vooral bedoeld als boodchappenwagentje en wegbrengwagen. Moet een buggy achterin passen (dat lijkt me geen probleem in welke auto dan ook) en comfortabel zijn.

Ideeën?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

06-09-2009 om 21:16

de Fiat Panda! Ik heb hem nu 2 jaar en ben er elke dag blij mee! Past nog een hoop in de achterbak (ook een buggy) en zit en rijd zeer comfortabel (vnd ik dan he). In prijs 2e hands, tja, voor iedereen is "niet prijzig" een ander verhaal, hier 2e hands 2 jaar oud met 1600 km op de teller 8900,- met wel veel extra optie's. Goedkoper zal je hem ook zeker wel vinden!

Begin hier eens

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/!att_occsearch.search

Je kunt al je 'eisen' invullen (ook de afstand tot jouw postcode, zodat je niet half NL door hoeft) en dan gaat ie voor je op zoek

Als ik jouw eisen invul, kom ik veel Suzuki Alto, Opel Corsa, Hyundai Atos, Daihatsu e.d. tegen.

Puck2

Puck2

07-09-2009 om 12:31

Mijn keus

Ik ben van het voorjaar overgestapt van een oud pandaatje op een Hyundai i10. Werelds autootje: lekker pittig, zuinig, goedkoop in aanschaf en errug comfortabel, veel meer in ieder geval dan de Atoz en dat soort autootjes.

Polly Shearman

Polly Shearman

07-09-2009 om 15:56

Dacia sandero

Helemaal nieuw en voor een heel zacht prijsje.

Puck2

Puck2

07-09-2009 om 16:00

Eh.. polly

Supercharged wil graag een auto onder de 950 kg die compact is. Een boodschappenautootje. Ben helemaal met je eens dat een Sandero zacht geprijsd is, maar hij is boven de 1000 kg en echt compact zou ik 'm toch niet willen noemen, ik vind het een behoorlijke auto.

Chevrolet matiz

Klein, zuinig (1:18-1:23) en weegt 750 kg (12 euro pm). En idd goedkoop in aanschaf. Een buggy achterin, ehhh tja ligt er aan welke. Kunnen 3 boodschappentassen achterin maar onze buggy helaas te groot, lag onder de voeten achterin. Heeft wel 3 gordels achterin (drie punt). Lief klein en zuinige auto.
Gr. Rymcke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.