Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jessie

Jessie

15-06-2010 om 20:54

Welke agenda en waar wat opschrijven?

Hallo,
Ik zit eraan te denken om een wat uitgebreidere of zeg maar grotere agenda voor mezelf te kopen. Hierin wil ik alle afspraken van ons (man en ik) inplannen. Nu gebruik ik hier alleen de gezinskalender voor maar als ik op het werk ben heb ik dus geen overzicht en dat is vaak lastig. Verder zou ik ook graag een vaste plek willen hebben waar ik bepaalde dingen opschrijf die ik wil onthouden voor later. Bijvoorbeeld boeken die ik wil lezen of goede schrijvers/cd's, films. Leuke internetsites die ik nog eens wil bekijken, leuke adressen van/restaurantjes/winkeltjes/campings etc.

Hoe doen jullie dat? Ik raak altijd alles kwijt. Heb ooit op pc lijstje bijgehouden, maar die kan ik ook niet weer vinden nadat manlief pc eens gewijzigd heeft, dus dat is geen veilige plek .
Ben benieuwd naar de ultieme praktische tip!
groetjes, Jessie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mama van Jesse

Mama van Jesse

15-06-2010 om 22:07

Hallo

Toevallig kreeg ik een reclame-mailtje van "gezinnig.nl" waar ze dit boekje aanprijzen:

"My favorite notes voor vrouwen" € 11,50
Die (web)winkel moet ik onthouden. Dat boek wil ik nog lezen. Noteer al je ideeën, to do's, tips, herinneringen, bijzondere uitspraken in dit leuke boekje: my favorite notes voor vrouwen.

Met behulp van een uitgebreide inhoudsopgave vind je alles gemakkelijk terug. Het is eigenlijk een soort tweede agenda maar dan voor alle ongedateerde plannen. Schrijf het op, dat maakt je hoofd lekker leeg.

Het boekje bestaat uit 125 pagina's met lijstjes die je zelf kunt invullen:

•leuke restaurantjes
•favoriete recepten
•reizen die je wilt maken
•films die je wilt zien
•gezondheidstips
•je doelstellingen
•cadeau ideeën
•goede adviezen
•en nog veel meer!

Ik zat er over na te denken dit aan te schaffen, om precies de redenen die jij noemt! Misschien heb je er wat aan??

Groetjes MamavanJesse.

Mama van Jesse

Mama van Jesse

15-06-2010 om 22:11

Nog een site

http://www.myfavoritenotes.nl/

Da's de officiële website....

Biene M.

Biene M.

16-06-2010 om 07:15

Digitaal

Man, dochter en ik hebben allemaal een gmail account. We gebruiken de agenda van gmail en tonen elkaars agenda's in die van ons. Zo zie je van iedereen wanneer hij/zij wat heeft, met een ander kleurtje voor elk gezinslid.

Ik zet nu alleen een aantal van mijn afspraken ook in mijn mobieltje, omdat ik tegenwoordig vaak afspraken moet maken bij de tandarts/fyio/verloskundige en dan is het te veel gedoe om op internet te gaan.

Voor geniale invallen, lijstjes en andere losse flodders heb ik al jaren een klein moleskine boekje in mijn tas, dat bevalt prima. Tegen de tijd dat mijn verjaardag eraan komt kan ik iedere keer een heel verlanglijstje overschrijven uit mijn zwarte boekje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.