Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-06-2011 om 22:11

Welke agenda?

Ik ben dol op mooie kantoorspullen en voor komend schooljaar ben ik op zoek naar een agenda zonder tips, plaatjes, recepten of spreuken. Ik wil zelf ook geen foto's oid toevoegen.
Afgelopen jaar had ik de zwarte (want softcover) Moleskine 18 maanden agenda. Beviel op zich goed, maar ik wil toch kijken of ik iets kan vinden wat nøg leuker is.
Zo las ik op internet over een agenda waarvan je weer het weekoverzicht kan uitklappen zodat je héél veel ruimte voor aantekeningen hebt. Helaas was dat een eenmalige uitgave , maar zoiets zou geweldig zijn!
Iets leuks, aparts, mooi vormgegeven, mooi papier, geen frutsels, enigszins klassieke uitstraling. Tips voor die éne agenda in een winkel of online?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Belle Époque

Belle Époque

13-06-2011 om 22:19

Nothing beats a moleskine

Als je geen foto's en tierlantijnen wil

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-06-2011 om 22:23

Het suffe van die 18 maanden-agenda

is dat de week op de linkerpagina staat en de notitieruimte rechts. Weekoverzicht op twee blz kan alleen bij de rode hardcover. Tja. Da's niet echt he.
Als ik niets anders kan vinden word het Moleskine hoor. Prachtig, heb er ook de opschrijfboekjes van. En schrijf altijd met dezelfde pen er in, hoe nerderig kan je zijn?!? Heerlijk.
Succes is ook mooi, heb ik lang gehad. Cremekleurige pagina's, hmm.

Janna3

Janna3

14-06-2011 om 12:44

Jaaa moleskine

en inderdaad de 18 maand agenda met notitieruimte op de rechterpagina. Heerlijk, mijn agenda en to do lijst in een overzicht. En als ik punten bedenk die ik op een vergadering wil bespreken kan ik die vast naast de bewuste vergadering schrijven zodat ik niet hoef te zoeken. Ik heb al heel wat agenda's uitgeprobeerd maar dit is echt de fijnste.

Ken moleskine helemaal niet

Ik koop altijd een gewone schoolagenda (ben juf) van de hema waar je veel foto's in kan doen, want daar hou ik van. Met een rustig bladbeeld en ringetjes.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-06-2011 om 22:59

Ik heb besteld, en het is geworden.....

Moleskine!
Afgelopen jaar had ik de pocket. Meestal nét te klein voor mijn dagelijkse afspraken en de opschrijfruimte rechts iets te veel voor de hersenscheetjes. Om mijn werk voor te bereiden had ik een mooi hardcover schrift van de Hema.
Nu heb ik de XL 18 maanden gekozen: de opmerking over vergaderingen deed het hem . Volgend jaar geen gedoe met losse papiertjes voor vergaderingen, geen los schrift voor voorbereiden van het werk, genoeg ruimte voor alle therapieën, sporten ed van de kinderen. Alles netjes in m'n Moleskine.
Voor de aantekeningen een blanco pocket gekocht. Morgen komt het binnen, benieuwd hoe het (zeer grote) formaat bevalt!
Bedankt voor het meedenken!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-06-2011 om 16:41

Binnen!

Weer een supersnelle levering. Hij begint half juni maar ik beheers me nog even en gebruik de oude tot de vakantie. Wel groot, maar ik denk dat het wel lekker is om zoveel ruimte te hebben om het werk en vergaderingen voor te bereiden.
Jammer eigenlijk dat ik met de MR gestopt ben .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.