Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lottie

lottie

30-12-2009 om 16:59

Welk wasmiddel...zucht?

Ik heb alle wasmiddelen inmiddels al gehad en telkens word ik flauw van de geur, vaak te sterk. Maar een wasmiddel zonder geur vind ik ook geen optie.
Ariel - prima, maar wil weleens een ander geurtje.
Persil - wast goed, maar veeeeel te sterke geur
Robijn - vind die typische robijngeur niet prettig
Aldimerk - vind ik te waterig, dun waardoor je gauw teveel gebruikt.
Eigenmerk AH - vind ik prima, geur ook goed
Eigenmerk Lidl - wast goed, maar zit te weinig geur aan

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar inmiddels weet ik niet meer waar ik nog mee wíl wassen.... Wie herkent dit ook?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 17:01

Geen keus

ik kan alleen maar Neutral gebruiken wegens kind met parfum-allergie. Ik zou dolgraag een van die geurtjes hier in huis ruiken....

Tja...

ik lees dat je eigen merk AH prima vindt. Koop die dan gewoon.

groetjes van Purk

Bastet

Bastet

30-12-2009 om 18:25

Biologisch

Ik was met het AH wasmiddel biologisch,zijn witte pakken,ook omdat mijn dochter nu gewoon minder last heeft van haar huid.Als ik de keuze had,zou ik altijd wassen met witte reus met marseillezeep!
Groetjes,bastet

Tirza G.

Tirza G.

30-12-2009 om 19:56

Ik had (nasha1st)

ook altijd Neutral en ben sinds kort terug naar de Klok (daar waste ik vroeger altijd mee, toen ik nog biologisch verantwoord was). Is, voor zover ik de pakken heb bestudeerd, precies hetzelfde qua parfum enzo maar een stuk goedkoper
Ik vind wasmiddelengeur juist vreselijk

Tirza

Marjanne

Marjanne

30-12-2009 om 20:38

Wasnoten

Ik heb een aantal weken geleden via http://www.bespaarbazaar.nl
wasnoten en ecoballs gekocht om te proberen.
Mn over de wasnoten ben ik erg tevreden . Schone, frisruikende, zachte was.
Ecoball wast ook goed alleen shirts met transpiratiegeur en zweetsokken niet zo.
Leuk om wat anders te proberen verder puur en eerlijk van AH
Ik merk wel in mijn werk (kraamzorg) Dat waspoeder veel schoner wast dan vloeibaar wasmiddel.
Marjanne

rhoos

rhoos

30-12-2009 om 20:46

Ariel poeder

ruikt anders dan ariel vloeibaar en je kunt het zo sterk laten ruiken als je zelf wilt...gewoon meer of minder gebruiken..ik vind het een lekkere geur!

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 23:04

Tirza!

is dat echt zo? Dat zou mooi zijn....maar ik durf het nooit te proberen....zoon is meteen onder de rode pukkels en jeuk als er iets parfums in zit. Klok, waar koop je die? Ga ik toch even kijken....

Tirza G.

Tirza G.

30-12-2009 om 23:09

In deze wereldstad

gewoon bij Albert Heijn. Staat vrij dicht naast de Neutral zelfs

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 23:38

Appie Gein....daar kom ik eigenlijk nooit....of zou het een algemeen product zijn dat ook bij andere supermarkten te koop is? Ik ga morgen op onderzoek uit!

Bastet

Bastet

31-12-2009 om 09:25

Nasha

Ja hoor,gewoon bij AH! En ik heb dus ook goede ervaringen met AH biologisch.Geen jeuk meer bij dochterlief,joepie!
Bastet

Puck2

Puck2

31-12-2009 om 12:32

Nasha

Volgens mij is Klok ook gewoon bij andere supermarkten en ook bij Kruidvat/ Trekpleister e.d. te verkrijgen. Maar anders ga je toch een keer voor het wasmiddel naar Appie? Kan geen kwaad toch of boycot je ze uit principiële redenen?

Nasha 1st

Nasha 1st

31-12-2009 om 16:19

Puck

nee hoor, heb niks tegen appie (beetje duur sommige dingen, maar verder ok), maar hij zit een beetje uit de route....geen tijd gehad vandaag op onderzoek uit te gaan, maar heb nu ook nog genoeg neutral, dus ik stel het even uit naar volgende week

Klok ook bij c1000

Maar ik was met eigen merk C1000 en dat bevalt prima. Overigens voor mij ook liever zo min mogelijk parfummetjes.

Petra Kappers

Petra Kappers

01-01-2010 om 13:23

Ah = niet biologisch

Het wasmiddel van AH is niet biologisch maar ecologisch. Vor wasmiddel geen probleem. Ik zeg het hier alleen maar omdat AH met zijn nieuwe verpakkingen (bewust?) verwarring zaait.

annemoontje

annemoontje

01-01-2010 om 18:47

Dank marjanne, ik bestel ze ook!

Wasnoten ken ik wel, maar nog nooit geprobeerd, en het heeft zoveel voordelen...maar nu ga ik het ook proberen, bedankt voor de tip en stimulans, die had ik net even nodig!
Groetjes Annemoontje

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2010 om 21:40

Hier geen goede ervaring met wasnoten

Mijn kinderen spelen buiten. Dus vlekken van gras, boomschors, vette modder, gewone modder, besjes en vlekken van dingen wat ik niet weten wil. Dat ging er echt niet lekker uit met wasnoten.

Bastet

Bastet

02-01-2010 om 10:19

Petra

Je hebt gelijk,het is ecologisch.En parfumvrij,en dat scheelt hier enorm.
Groetjes,bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

02-01-2010 om 12:28

Klok

heb net gekeken, het scheelt 1 euro op de Neutral...en wellicht is het wel hetzelfde hoor, maar voor 1 euro ga ik dat risico niet nemen....

marjanne

marjanne

02-01-2010 om 20:28

Wasnoten

Ik heb geen jonge kinderen meer maar ben wel een ' kledder'. Vet of andere erge vlekken behandel ik voor met ossengal zeep of biotex.
Heb net 2 40 gr. wassen gedraaid met 6 nieuwe zeepnoten en daarna een 60 gr was met bezweette shirts, ondergoed en sokken en die is dan nog prima schoon en fris ( bij deze was vind ik de ecobal minder goed).
Bij de ecobals zit ook een tubetje voor extra vlekbehandeling.
Maar ff wat anders....... in de reclame zeggen ze ook dat je een schep vanish of zoiets moet toevoegen voor en schone vlekloze was, als waskrachtversterker. Vloeibaar wasmiddel krijgt dus die vlekken er ook niet zomaar uit.
Ja dames we hebben het weer over de was, zijn we in al die jaren toch weinig opgeschoten hihi Marjanne
Nu ga ik uitzoeken waar ik ze het voordeligst kan kopen

Huisvrouwenpraat

Ik citeer Marjanne even: "Ja dames we hebben het weer over de was, zijn we in al die jaren toch weinig opgeschoten hihi"
Ik vind het wel gezellig. Er zijn in de straat steeds minder huisvrouwen te vinden, de meeste werken gedeeltelijk en koffie drinken zit er vaak niet meer in. Ik haal wel info uit boeken over de huishouding, en van websites, maar juist zomaar even met een collega kleppen mis ik.
Mijn moeder bellen is niet zo'n optie (die werkt ook en dan ben je ook meteen een half uur verder , mijn schoonmoeder kan ik wel af en toe bellen.
Als ik hoor hoeveel vrouwen mijn moeder om zich heen had vroeger, toen wij klein waren, krijg ik heimwee naar die tijd

Bastet

Bastet

03-01-2010 om 18:25

Maar peenvogel

Werkende ouders moeten ook wassen draaien..
Dus in die zin zijn zij ook collega's.
Groetjes,bastet

Bastet

Ja joh, dat weet ik wel, maar die zijn rond koffie of theetijd vaak niet thuis

Bastet

Bastet

04-01-2010 om 07:07

Peenvogel

Ah,er zijn zat parttime werkenden die op tijd thuis zijn voor de thee..
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.