Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anne

Anne

01-08-2009 om 20:08

Welk thuis-fitness-apparaat?

Mjah.... ik moet wat gaan doen. Vanwege alleenstaand ouderschap en drukke baan vind ik veel dingen lastig:
* fitness centrum: duur, tijdstippen kloppen niet met mijn ritme/school/werk
* zelf lopen buiten is om diezelfde reden lastig.
* zwemmen lukt 1x in de week omdat ik een ochtend minder ben gaan werken.

Okee. 10 kg aangkomen, tis weer welletjes.

Welk fitness apparaat voor thuis is nou in mijn geval een goede aankoop?

Mjah2: ik weet 't: ik moet er zelf mee gaan trainen, dat weer wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

01-08-2009 om 20:24

Lunch / thuis werken

wat ik doe ik loop hard in mijn lunchpauze en compenseer die uurtjes door thuis nog wat te werken.
Zo compenseer ik ook de uurtjes die ik later binnenkom en eerder wegga.
Of ik werk door op de dagen dat dochterlief naar haar vader gaat.
Nu heb ik dan wel het voordeel dat wij een eigen bedrijfsfitness met bijbehorende douches hebben en het zwembad ook op 3 minuten fietsen zit. En die heeft weer een speciaal lunch uurtje.

Anne

Anne

01-08-2009 om 20:42

Pfoeh... das fijn!

Dan heb jij het prima voor elkaar zeg!

Als de kinderen bij mijn ex zijn, werk ik extra uren om daar tegenover te kunnen zorgen als ze bij mij zijn. Met als gevolg dat ik dus volledig volgeboekt zit. Op die manier (met 2 avonden weg ivm hobby) hou ik 1 avond voor mezelf over (en nieuw vriendje). Das niet veel.
Daarnaast plas ik in mijn broek als ik ga joggen, dus das ook geen optie
Als jij in de fitness branche werkt, weet je misschien voor mij wel een goed thuis apparaat? Ik zie zo'n ding voor me waar je met je voeten op staat en waar je dan een heel soepele loopbeweging mee maakt. Is dat wat??

Anne

Anne

01-08-2009 om 20:44

Tuurlijk... weer te snel gelezen

Sorry hoor. Een bedrijfsfitness betekent natuurlijk niet dat je een fitnesszaak hébt... Excusez moi.

mama

mama

01-08-2009 om 21:07

Wii

Je kan ook een Wii kopen en dan spellen als Wii Active of Wii Fit erbij kopen. De eerste is echt een aanrader, als je dat goed volhoudt, werkt dat echt. Tja, en toch gewoon hardlopen. Voor je gaat werken of 's avonds wat later? Ik heb dat een jaar gedaan en leverde echt gewichtsverlies op, ik moet nu echt weer gaan beginnen....

Anne

Anne

01-08-2009 om 22:42

Oooooh ....

... ik heb niet meer nagedacht en bij Wehkamp een crosstrainer besteld (ik bedoelde inderdaad zo'n apparaat). Ben op de reacties afgegaan van klanten die er allemaal erg tevreden over waren (de goedkopere versie niet). Ben toch wat geschrokken van zo'n grote aankoop maar hoop dat ik er veel plezier van ga beleven. Inderdaad: vlak vóór de tv!

Siena

Siena

02-08-2009 om 20:52

Even praktisch

He ja, dat lijkt me wel wat, lekker crosstrainen voor de tv. Maar, de enige tv hier staat in de huiskamer. En al had ik er een in mijn slaapkamer, dan nog is daar geen plek voor een crosstrainer.
Want ik denk dat je zo'n ding ergens neerzet en dan niet meer versjouwt, toch? Dat moet een vaste plek hebben, ergens uit de loop. Waar in huis hebben jullie plek voor een crosstrainer met een tv ervoor?

Anne

Anne

05-08-2009 om 20:20

Ja ... ook vandaar het 'oooh' gevoel (waar zet ik 'm?)

Gelukkig lukt het Cobi ook. Grappig, haar omschrijving van de slaapkamer lijkt op die van mij: tv aan de wand; crosstrainer zal in het looppad moeten. Of dat zo fraai is? Ik weet 't niet. Elders heb ik óf écht geen plek, óf geen tv. Ik heb een halve seconde overwogen 'm in de woonkamer te zetten maar nèèh, dat toch maar niet.
In de slaapkamer zorgt voor meer privacy voor mij alleen. Deur dicht, tv aan en crossen maar, of trainen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.