Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Luna

Luna

08-07-2010 om 20:44

Welk strand?

Ik ben op zoek naar een leuk strand. We wonen in de regio Rotterdam. Normaal gaan we naar Katwijk, maar er zal wat dichter bij huis toch ook wel iets leuks zijn? Het zou leuk zijn als we een ijsje kunnen kopen, maar we zijn niet speciaal op zoek naar grote boulevards o.i.d. Mijn jongste is bijna 4, kan nog niet zwemmen. Een kindvriendelijk strand zou fijn zijn. Heeft iemand een tip?

Luna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

08-07-2010 om 22:12

Het zuiderstrand

Strandslag 7

Geweldig leuk, bij de strandtent waar je daar naar beneden gaat hebben ze een speelgelegenheid voor de kinderen, het is best rustig daar en overzichtelijk
En je kan er met de auto niet komen, je moet eerst een stuk door de duinen lopen dus het is daar veel rustiger

Wij zitten daar altijd met de kinderen, heerlijk

Lidwientje

Waar precies bedoel je? ik ging vroeger inderdaad wel eens naar het strand tussen kijkduin en Scheveningen, eindpunt van tram 11 geloof ik? Waar kan je komen met de auto? Ik ben wel benieuwd want wil binnenkort ook met gezin naar het strand, maar wil het niet zo druk hebben als Scheveningen...

Rockanje?

Rockanje is toch het strand van Rotterdam? Werd me ooit verteld als student in Rotterdam. Is wat rustiger dan de andere bekende genoemde plaatsen. Vaak helpt het om een beetje langs de vloedlijn te lopen zodat je wat verder weg van de drukte komt te zitten. Kun je je kind goed in de gaten houden.

Veel plezier!

Dorry

Lynna

Lynna

08-07-2010 om 23:41

Speelgelegenheid?

Waarom is speelgelegenheid een aanbeveling?? Strand zelf is toch leuk genoeg als je schep, emmer en zo'n visnetje meeneemt?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Luna

Luna

09-07-2010 om 00:07

Kijkduin dus

Ik zat zelf ook al die kant op te denken, waarschijnlijk gaan we daar morgen maar eens naartoe. Bedankt!

Luna

De hoek

Echte Rotterdammers gaan naar de Hoek of naar Ouddorp...

Maasvlakte is trouwens lekker open.

Luna

Luna

10-07-2010 om 00:20

Geweest

We hebben een heerlijke dag gehad in Kijkduin. Parkeren was idd niet zo makkelijk. Uiteindelijk toch een plek kunnen vinden. Afstand viel op zich mee, maar met alle bepakking was het ver genoeg. Maar een heerlijk strand, we zaten vlakbij toiletten die superschoon gehouden werden. Perfect, bedankt voor de tip!

Luna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.