Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-09-2022 om 16:35
Hallo dames,
Ik heb even jullie advies nog wat betreft fijn en comfortabel ondergoed. Al enige tijd draag ik van alles en nog wat omdat ik geen enkel soort slip fijn meer vind zitten. Voorheen droeg ik altijd simpele zwarte slips van de Hema. Maar die vind ik dus totaal niet lekker meer zitten? Hebben jullie tips en aanrader voor mij?
Groetjes Ilona
05-09-2022 om 19:39
Jij droeg toch altijd strings?
Waarom wil je nu opnieuw weten wat vrouwen voor ondergoed dragen...? Niet genoeg antwoorden in maart gehad?
05-09-2022 om 20:10
Je lijkt nogal geobsedeerd door onderbroeken. Wil je erover praten?
06-09-2022 om 17:51
IlonaK schreef op 06-09-2022 om 16:22:
Geobserdeerd? Hoezo dat?
je hebt 2x een topic gestart op dit forum. In de eerste stel je dat je altijd strings draagt, nu zeg je dat je 'voorheen simpele zwarte slips' droeg. Dus dat vind ik niet raar, maar wel heel bijzonder.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.