Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

04-07-2010 om 21:54

Welk skateboard

Hoi,
Onze dochter wil heeeeeeeeeeel graag een skateboard. Ze is 11 en krijgt dit van ons i.v.m. haar goede rapport. Ze heeft ooit eens een goedkoop ding van ons gekregen, maar die rijdt voor geen meter (al weer jaren geleden). Ze is erg behendig met dit soort dingen (skeelers, waveboard), dus het moet wel een ding zijn waar ze een beetje mee uit de voeten kan. Maar..........we hebben geen zin om kappitalen uit te geven als er ook een goed skateboard is voor een redelijke prijs.
Wie weet waar je op moet letten, waar je een goed/redelijk skateboard kan kopen en wat ik dan ongeveer voor prijs moet verwachten.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bianca W

Bianca W

05-07-2010 om 13:09

Bibi63

Mijn zoon skateboard ook sinds een maand of 4. Wij hebben een compleet skateboard gekocht van 90 euro. Je kunt ook alles los kopen wieltjes, lagers, trucks en het board. Je bent dan vaak duurder uit en meestal doe je dat pas als je al een tijdje aan het skaten bent. Vaak krijg je dan pas voorkeur voor harde/zachte wieltjes. Je kunt googlen op skateboardwinkel+plaatsnaam bij jouw in de buurt. Koop ook speciale skateschoenen want anders gaan de goede schoenen eraan. Mijn zoon is de godganse dag aan het skaten(als hij vrij heeft) en heeft al 1 paar skateschoenen versleten, hij heeft al een nieuw board gekocht, nieuwe lagers en wieltjes(hardere om uit te proberen). Als je nog meer wilt weten roep je maar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.