Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

06-10-2010 om 12:55

Welk horloge

(ik geloof dat mijn vraag ook al in een andere rubriek is terecht gekomen...)
Ik wil graag een horloge dat ik fijn kan dragen. Ik heb al heel gauw een geïrriteerd gevoel (plakkerig/warm) en dan leg ik 'm weer af maar ik mis het gemak enorm. Welk materiaal kun je nou goed dragen? Vroeger zag je nog wel eens mensen die een soort viltje aan de onderkant van de wijzerplaat hadden geplakt. Maar waar vind je zoiets? En is titanium een prettig materiaal??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fossil

Ben zelf een enorme Fossil-fan!

http://www.fossil.nl/nl_NL/shop/dames/horloges.html?currentPage=0
(scrol naar beneden!)
Het fijne is dat het bandje idd onder het klokje doorgaat. En je kan zelf het horloge en het bandje bijelkaar zoeken. Oja, en de prijs valt ook mee!
Groet Suus

Titanium

Ik ben ook heel kieskeurig met horloges en heb al jaren een TimeForce titanium horloge met rekbandje. En mocht ie ooit stuk gaan dan wil ik er weer net zo een

Puck

Puck

06-10-2010 om 20:38

Ook titanium

Voor mij nooit meer iets anders dan een titanium horloge. Ik vind ze stijlvol en het draagt heerlijk. Een gewoon stalen horloge geeft bij mij al irritatie, laat staan goedkope dingen en met titanium heb ik het nog nooit gehad. Het voelt een soort van "zacht" aan. Bandjes heb ik altijd van leer (en helaas, de sluiting gaat dan weer irriteren)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.