Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pientje

pientje

02-05-2009 om 17:18

Welk fitness apparaat

Tja, laatste weer eens tijdens het zappen langs de bestofshopping gekomen en dan wordt daar weer zon super fitness apparaat aangeprijsd....de cardio twister in dit geval, cardio en spieopbouw ineen volgens de reclame....als ik dit nou eens echt serieus ging doen kan het abo op de fitness opgezegd .....die kosten heb ik er dan na eenpaar maanden wel uit....en het lijkt me dat ik met zon ding thuis vaker een kwartiertje ga wat me effectiever lijkt dan 1 uur per week fitness op de sportschool.....DUB DUB DUB want gaat dit werken? Oftewel welk fitness apparaat werkt echt bij jullie thuis???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het werkt!

echt waar,al die superapparaten werken ,mits..........jij de discipline op kan brengen om ze dagelijks intensief te gebruiken.
en dat is vaak het punt ,het apparaat staat te blinken in je huis,de eerste week ben je enorm fanatiek,dan heb je een keer geen zin,en nog een keer en dan ga je het inderdaad gebruiken om je kleding aan op te hangen.
het ligt dus helemaal aan jezelf of het werkt.het apparaat werkt zelf niet namelijk,jij moet het werk doen!dus vraag jezelf af op jij hier een type voor bent.

Tango

Tango

03-05-2009 om 12:25

Hier

Een buikspierapparaat (nieuw gekocht) en een home trainer (zo'n fiets weet je wel) gelukkig tweedehands gekregen. Buikspierapparaat wordt nooit meer gebruikt. Tangoman krijgt er last van zijn rug van. Hometrainer gebruikt hij wel regelmatig. Ikzelf kan de discipline er echt niet voor opbrengen. Dus als iemand nog een buikspiertrainer wil????

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.