Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Boekenwurm

Boekenwurm

28-02-2010 om 20:48

Welk dieet-receptenboek is/was een succes?

Geen idee of ik in de goede rubriek zit, maar anders verplaatst de redactie me vast wel! Ik heb besloten een kilo of 5 a 7 af te gaan vallen, maar ik weet nog niet zo goed hoe. Zonder dieet of richtlijn blijft het tot nu toe bij pogingen. Ik dacht dat het daarom misschien toch slim is om een boek te zoeken met een plan en recepten om me een een tijd aan te houden. Maar nu vroeg ik me af: wat is nu een goed dieetboek??? Er zijn er ZOveel! En dan heb ik nog als lastige bijkomstigheid dat ik het liefst vegetarisch eet en de meeste maaltijden uitgaan van mager vlees ofzo. Ik heb geen idee welke vleesvervanger dan geschikt is.
Dus: welk dieetboek werkte voor jou of iemand in je omgeving? En is er toevallig ook een boek met veel vegetarische recepten? Bedankt voor het antwoorden!

Groetjes, Boekenwurm

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-02-2010 om 20:56

Wat bij mij enorm heeft geholpen:

Weg met de Weegschaal. Makkelijk leesbaar boek en maakt goed duidelijk waarom de reguliere diëten niet werken. Ook met recepten. Ik weet niet of ik ben afgevallen want de weegschaal is inderdaad de deur uit maar sinds ik dit min of meer doe zit ik wel beter in mijn vel. Volgens mij is er een vergelijkbaar boek van een Française die na een au-pair periode in de VS moddervet terug kwam en nu weer slank is.

sister

sister

03-03-2010 om 22:08

Dr. frank

Wat bij zowel mijn man als bij mij erg goed werkt: Dr. Frank. www.eenkiloperweek.nl We zijn beiden in 2 maanden tijd 9 kilo kwijt. Geen koolhydraten. Goed vol te houden. Succes!

Mathilde

Mathilde

04-03-2010 om 10:01

Google

Zoek even met Google op het Zeven Dagen Vegetarische Dieet. Daar zitten hele lekkere dingen bij. Ik heb dit ooit eens een keer gedaan en een paar recepten gebruiken we nu nog. Trouwens, als je vega eet, is het sowieso minder moeilijk om af te vallen. Niet meer snoepen en minder vet door je avondeten (olie, kaas), dan gaat het bijna vanzelf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.