Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welk boek van nigella lawson?

Een vriendin van mij wil graag een kookboek van Nigella voor haar verjaardag. Ik heb al met Nigella express in mijn hand gestaan. Tsja, leek ook wel leuk.

Ik heb zelf "How to eat" en de "Domestic Godess". Af en toe wat zwaar (de recepten bedoel ik) maar wel lekker en heeeerlijk leesvoer.

Zijn er mensen met een duidelijke voorkeur en waarom? Het verschil is natuurlijk ook dat de DG alleen maar bakrecepten zijn en minder hartig dan de andere boeken.

Oh ja, de kado-ontvanger is een tbm met 3 kinderen in de bewerkelijkste leeftijd.

Bedankt voor het meedenken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb

alleen de express, en die vind ik heerlijk om door te bladeren, te lezen, recepten geheel of gedeeltelijk te gebruiken. En ik wil wel meer van haar boeken. Er is dacht ik ook een 'zomereceptenboek' van haar. Lijkt me ook wel wat. Ook leuk om weg te geven deze tijd van het jaar.

Dat bakboek

ik weet ff de titel niet, maar ze heeft een kookboek vol taarten en dat soort dingen. Alleen al de foto op de voorkant (die mij dus goed is bij gebleven) maakt dat je kwijlend het boek pakt.

Verder geen idee. Ik denk dat elk boek van haar wel een voltreffer is.

groetjes van Purk

p.s. gezien de kinderen, denk ik de Express, lang kokkerellen lukt dan meestal niet

rodebeuk

rodebeuk

13-05-2009 om 16:12 Topicstarter

Purk

Ja, dat is die domestic godess.

Het gaat tussen de DG en de express denk ik. Feast, Christmas is wat minder toepasselijk. Of gewoon de eerste, how to eat.

Bastet

Bastet

13-05-2009 om 16:29

Even denken.....

Ja,toch Domestic Goddess,heerlijk boek!
Bastet

liora

liora

13-05-2009 om 16:50

Express

Hoi,

Als werkende alleenstaande moeder zweer ik bij Nigella Express. Zelden uit 1 kookboek zoveel dingen gemaakt, en er komt steeds meer bij. Ik vind het echt super!

Liora

rodebeuk

rodebeuk

13-05-2009 om 17:12 Topicstarter

Dank u

ik begin er al een beetje gevoel bij te krijgen.
Ga trouwens via internet kopen, Express bijvoorbeeld kost 35 euro bij de boekhandel of 15 pond bij Amazon.

En Liora: de echtgenoot in kwestie werkt 80-100 uur per week, hele nachten ook, volgende week is hij een hele week weg. Dus dan zijn jouw ervaringen erg waardevol en vergelijkbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.