Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

09-10-2010 om 10:09

Welk afscheidskadootje?

Onze dochter van 11 rond over 2 wkn haar dyslectie behandeling af van anderhalf jaar. Ze vind de behandelaar geweldig, alleen al omdat ze daar elke week 45 min exclusieve aandacht van kreeg. Ze heeft er ook voor gezorgd door haar enthousiasme dat ik nu een leesverslaafde dochter heb( ook grote dank aan Francine Oomen) Onze dochter wil graag een bijzonder afscheidscadeutje aan de behandelaar geven (vrouw ong. 25-28 jaar) wie heeft ideeen??? ik vind een bos bloemen zo saaaaiiiii.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

09-10-2010 om 10:16

Iets

In elk geval iets waar ze zelf iets in of op schrijft? Een mooie kaart, een klein boekje met daarin een door je dochter geschreven bedankje/groet?

Sawo

Sawo

09-10-2010 om 10:24

Scheurkalender

Gisteren zag ik in de boekhandel leuke scheurkalenders bv poezie , psychologie.

Anders wat reina zegt een leuk boekje met leuke kaart of boodschap.

Paraplu

Met daaraan een briefje/foto van kind en de tekst: AJU...PARAPLU!!! Flink wat krullint, eventueel nog een zelfgemaakt briefje en klaar!!!

Flora B

Flora B

09-10-2010 om 16:33

Ja leuk..

Die paraplu spreekt haar wel erg aan... ze wil er dan een foto van haar zelf aan maken met haar boekendiploma's in de hand en wat zelf geschreven tekst natuurlijk ( zonder foutjes )... Leuk idee!

Leony

Leony

10-10-2010 om 00:05

Tongbrekers

Voor de IB-er van één van onze kinderen kochten wij:
"48 lekkerbekkende struikel- en stuiterzinnen" van A.F. van Beers. Te koop bij oa Bol.com.
Het cadeautje viel erg in de smaak.
Succes, Leony

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.